Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

بهار اسپانیا ؛ تماشای یک میلیون و نیم درخت گیلاس

بهار و اوایل تابستان بهترین زمان سال برای سفر به اسپانیا است. در این زمان سرمای زمستان سپری شده و گرمای طاقت فرسای تابستان هنوز چیره نشده است. حال کمی شما بگویید: تا به حال بهار اسپانیا را به چشم دیده‌اید؟ زمانی که آب تا ترعه‌ای میان دو دریا می‌پیچد و آفتاب استخوان‌ها را نمی‌سوزاند. برای این‌که زیبایی‌های بهار اسپانیا را به چشم خویش ببینید، کافی‌ست ردپای بازدیدکنندگان را دنبال کنید.منطقه دره دل ژرت در Cáceres (Extremadura) یک مثال فوق العاده را ارائه می‌دهد. جایی که درختان گیلاس با شکوفه‌های زیبا، محیطی تقریبا جادویی ایجاد می‌کنند. این زمان همچنین ایده آل برای پیاده روی در مکان‌هایی مانند Bosque de Oma در Vizcaya است. جایی که درختان اشکال هندسی و چشم‌ها را نشان می‌دهند.

آیا برای سفر به اسپانیا نیاز به ویزای اسپانیا داریم؟ اطلاعت تکمیلی را در این‌جا بخوانید.

بهار در اسپانیا

در زیر منظره‌ای از بهار اسپانیا را مشاهده می‌کنید:

از شکوفه‌های دیدنی عکس بگیرید

آیا تا به حال به تماشای یک میلیون و نیم درخت گیلاس نشسته‌اید؟ این یک "شگفتی محوطه سازی" است که در بهار اسپانیا رخ می‌دهد. اگر می‌خواهید شاهد شکوفایی درختان سیب باشید، در پایان ماه آوریل، تمرکز خود را به سمت آستوریاس و منطقه معروف سیدر آن معطوف کنید.

از شکوفه‌های دیدنی عکس بگیرید

طبیعتی سرشار از زندگی در پارک های ملی

به نظر می رسد 15 پارک ملی اسپانیا در این مدت انفجار حیات را تجربه کرده‌اند. چشم اندازهایی مانند Ordesa و Monte Perdido (Huesca) و دریاچه های Covadonga (Asturias) در دل کوه دیدنی می‌شوند. این زمان همچنین برای تماشای پرندگان، گوزن‌ها در دوگانا (اندلس) یا پیاده‌روی در مسیرهای مختلف مناسب است.

طبیعتی سرشار از زندگی در پارک های ملی

آبشارها را در اوج شکوه خود ببینید

همچنین بهترین زمان برای دیدن آبشارها از نزدیک، فصل بهار اسپانیا است. در این زمان آبشارهای متنوعی مانند آبشار‌های زیر را مشاهده خواهید کرد:

  • Pozo de los Humos در Arribes del Duero (سالامانکا)
  • آبشار Salto de Nervión (بین Álava و Burgos)
  • نهرها رودخانه موندو (آلباست) و منشاء رودخانه کوروو (کوئنکا) 

رنگارنگ‌ترین جشن‌ها را تجربه کنید

گل‌ها همچنین مهمانان افتخاری برخی از رنگارنگ ترین جشنواره ها در اسپانیا هستند. شاید مشهورترین جشنواره حیاط در کوردوبا باشد که در ماه مه برگزار شد. و در مورد گل‌ها، در ماه ژوئن ما Corpus Christi را داریم. در مکان‌هایی مانند:

  • تولدو
  • سان کریستوبال لالاگونا (تنریف)
  • سیتجس (بارسلونا) و پونته آریاس (پونته ودرا) که در آن خیابانها با فرش‌های بزرگ تزئین شده است.

رنگارنگ‌ترین جشن‌ها را تجربه کنید

بازدید از یک شهر: زمان استفاده از تراس‌ها و باغ‌های شهری

از این واقعیت که دمای بالای تابستان هنوز نرسیده است لذت ببرید و از قدم زدن در شهرهای اسپانیا در فصل بهار نترسید. عینک آفتابی خود را گردگیری کرده و نوآورانه ترین لحظه‌ها را در تراس‌های پشت بام هتل‌ها یا در بازارهای بازسازی شده امتحان کنید.یکی دیگر از فعالیت‌های مناسب برای فصل بهار، کاوش در پارک‌های مشهور شهری مانند بوئن رتیرو در مادرید یا پارک گوئل در بارسلونا با چشم انداز چشمگیر دریا است.

مقاله پیشنهادی: پاییز اسپانیا؛ از خزان تا برگ‌های پر رنگ قرمز، نارنجی و زرد

از قطار گردشگری بالا بروید

مشهورترین قطارهای گردشگری اسپانیا بین ماه های آوریل و مه تردد می‌کنند. جاهای زیادی را می‌توان انتخاب کرد که در زیر برای شما لیست شده‌اند:

  • Transcantábrico در شمال اسپانیا
  • Al Andalus در اطراف Andalusia
  • Tren dels llacs در اطراف دریاچه‌های پیرنه (در Lleida)

بهار اسپانیا ؛ زیبایی خیره کننده

چقدر خوب می‌شد اگر اسپانیا را در این فصل مشاهده می‌کردید! حتما جذب چشم‌اندازهای خیره کننده‌ی آن قرار می‌گرفتید و روزتان با خوشی شب می‌شد. هنوز هم دیر نشده می‌توانید تا فصل بهار برنامه‌ی تور اسپانیا را بچینید و این کشور را در فصل بهارش تماشا کنید.

مقالات پیشنهادی: شرایط جدید صدور ویزای اسپانیا در دوران کرونا

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.