Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

معرفی 11 رستوران لوکس در دبی

دردبی رستوران‌های لوکسی وجود دارد که در کنار غذاهای مخصوص عربی تقریباً هر نوع غذایی برای همه ملیت‌ها سرو می‌کنند.بهترین رستوران‌های دبی تقریباً همه غذاهای ملی از سراسر جهان را سرو می‌کنند.بسیاری از آنها با غذاهای عربی مخصوص دبی همراه هستند. این رستوران‌ها فقط با غذای خود شما را مجذوب نمی‌کنند بلکه مقصدی برای تماشای دکوراسیون خیره‌کننده، مناظر شگفت‌انگیز و تجارب فراموش نشدنی نیز می‌باشند. حتما در تور دبی به این رستوران‌ها سر بزنید.در این راهنما، قصد داریم به معرفی 11 رستوران لوکس در دبی بپردازیم. به این منظور در ادامه با ما همراه باشید.

آیا به دنبال رستوران‌های خوب در دبی هستید؟ اگر چنین است، باید بدانید که دبی، میزبان انواع هتل‌ها و رستوران‌های مجلل است که دارای غذاهای درجه یک هستند. نگاهی به برخی بهترین رستوران های دبی بیندازید و ببینید چه چیزی به شما پیشنهاد می‌شود.

رستوران لوکس Nathan Outlaw در آل ماهارا دبی

این رستوران به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای خوردن غذاهای دریایی مجلل در دبی است. این رستوران زیر آب قرار ندارد و همچنین زیردریایی که شما را به آنجا می‌رساند واقعی نیست. با این وجود، این مکان تجربه خارق‌العاده و منحصر به فرد صرف غذا در داخل آکواریوم وسیع است. غذاها و کوکتل‌های فوق‌العاده با امضای سر آشپز ایتالیایی که رتبه بالایی دارد.

رستوران لوکس Nathan Outlaw در آل ماهارا دبی

برای اطلاعات بیشتر jumeirah.com

رستوران لوکس Eauzone دبی

این رستوران  شیک به زیبایی در اطراف استخر بزرگ آب قرار گرفته و این احساس را ایجاد می‌کند که روی آب شفاف شناور است. یک مسیر پر پیچ و خم از بالای استخر که شما را به رستوارن می‌رساند. مسیری زیبا و خیره کننده که هرگز فراموش نخواهید کرد. در این رستوران نیز انواع غذاهای بین‌المللی همراه با غذاهای عربی سرو می‌شود.

رستوران لوکس Eauzone دبی

اطلاعات بیشتر oneandonlyresorts.com

رستوران La Petite Maison

این رستوران با شکوه در مرکز مالی بین‌المللی دبی قرار دارد، سبک آشپزی این رستوران غذاهای مدیترانه‌ای را سرو می‌کند. محصولات محلی مانند کنگر فرنگی، کدو سبز، لیمو، زیتون، گوجه‌فرنگی، فلفل خیلی سخاوتمندانه همراه با غذاهای دریایی، گوشت و ماکارونی تازه برای تولید سبکی سبک و سالم در این رستوران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رستوران La Petite Maison

اطلاعات بیشتر lpmlondon.co.uk/dubai

رستوران Al Hadheerah

این رستوران 60 دقیقه با ماشین از فرودگاه دبی فاصله دارد. این استراحتگاه در میان تپه‌های ماسه‌ای پنهان شده است و تصویری از واحه را برای تجربه یک غذای خوب در زیر ستاره‌ها فراهم می‌کند. غذاهای اصیل از خاورمیانه را ارائه می‌دهد و در کنار سرو غذا مهمانان می‌توانند از سرگرمی های دیگر نیز لذت ببرند. موزه میراث امارات نیز در نزدیکی این رستوران واقع شده است.

رستوران Al Hadheerah

اطلاعات بیشتر meydanhotels.com

رستوران Zheng He’s

سرآشپزهای این رستوران افتخار این را دارند که غذاها و طعم‌های مدرن غربی را با طعم‌های قدیمی چینی ترکیب می‌کنند. محیط این رستوران، فضای ساده‌ای باستانی دارد و در عین حال منظره‌های برج‌العرب و خلیج فارس را دارا می‌باشد.

رستوران Zheng He’s

اطلاعات بیشترjumeirah.com

رستوران Nobu Dubai

Nobu که در هتل آتلانتیس قرار دارد، سبک ژاپنی پیشرفته را با سبک عربی تلفیق می‌کند، غذاهای کلاسیک نوبو مانند گوشت ماهی سیاه و سفید افسانه‌ای آن که با سس میسو شیرین سرو می‌شود، با برش‌های نازک جلاپنیو لذت باور نکردنی به شما ارائه می‌دهد. این منو با یک کافه سوشی و محیط شیک خصوصی برای اجتماعات صمیمی‌تر، تکمیل می‌شود. کلاس‌های آشپزی در دسترس مهمانان قرار دارد که به آنها اجازه می‌دهد تا اسرار این رستوران مشهور در جهان را که توسط سرآشپز مشهور جهانی Nobu Matsuhisa ارائه می‌شود را بیاموزند.

رستوران Nobu Dubai

اطلاعات بیشتر noburestaurants.com/dubai

رستوارن Thiptara

Thiptara که در Palace Downtown Dubai واقع شده است، غذاهای نمونه تایلندی را با تمرکز بر غذاهای دریایی به سبک بانکوک ارائه می‌دهد. نام این رستوران شیک به معنی «جادوی آب» مشرف به آبنمای دبی است و آن را به یکی از عاشقانه‌ترین رستوران‌های دبی تبدیل کرده است. طیف وسیعی از غذاهای خوش طعم که دستورالعمل‌های مهم کشور تایلند را پوشش می‌دهد.

رستوارن Thiptara

اطلاعات بیشتر addresshotels.com

رستوارن لوکس Buddha-Bar Dubai دبی

بودا بار که به عنوان یکی از بهترین مکان‌های دبی در نظر گرفته می‌شود، در هتل Grosvenor House واقع شده است و به دلیل مجسمه غول پیکر بودا که ناظر این مکان باشکوه است این نام روی این رستوارن گذاشته شده است. بودا بار به دلیل غذاهای بی نظیر، فضای التقاطی و موسیقی محیطی از دی جی مشهور است. این رستوران مجلل ترکیبی از غذاهای سوشی، چینی و تایلندی را سرو می‌کند.

رستوارن لوکس Buddha-Bar Dubai دبی

اطلاعات بیشتر buddhabar-dubai.com

رستوران لوکس Pierchic دبی

Pierchic روی اسکله قرار گرفته است و  بهترین غذاهای دریایی دبی را ارائه می‌دهد و قبلاً به عنوان بهترین رستوران غذاهای دریایی Time Out Dubai شناخته شده است. اسکله یک ایستگاه فرعی عاشقانه است و به دور از هیاهوی دبی چشم‌اندازهای دست نخورده‌ای از خلیج نیلگون را ارائه می‌دهد.  درحال سرو یک شام صمیمی از غذاهای مدرن و غذاهای دریایی اروپایی از منظره خلیج عرب لذت ببرید. این رستوران در انتهای اسکله در هتل باشکوه جمیرا القصر واقع شده است.

رستوران لوکس Pierchic دبی

اطلاعات بیشتر jumeirah.com

رستوران لوکس Bombay Brasserie دبی

Bossay Brasserie سبکی بین کلاسیک و معاصر دارد. طراحی زنده همراه با نورپردازی خاص، یک تجربه ناهار خوری جذاب و پیچیده و در عین حال کاملاً راحت را برای افرادی که به دنبال چیزی بیش از یک مکان برای صرف غذا هستند، ایجاد می‌کند. منوی کاملاً وسوسه انگیز به دو قسمت تقسیم می‌شود. یکی بخش a la carte است که مملو از غذاهای خوشمزه است، مانند تیکا مرغ ریحان با آهک کافیر و گوشت گاو و فلفل قرمز با نارگیل و دیگری مجموعه‌ای رنگارنگ از منویی با طعم‌های مجلل.

رستوران لوکس Bombay Brasserie دبی

رستوران AL IWAN, BURJ AL ARAB

AL IWAN بوفه عربی را با طیف گسترده‌ای از غذاهای لذیذ عربی سنتی ارائه می‌دهد. این رستوران در برج‌العرب در جمیرا واقع شده است و فضای آن با ستون‌های طلایی و فضای داخلی متفاوت مهمانان خود را شگفت‌زده می‌کند. ال ایوان برای یک تجربه ناهار خوری عالی یا یک شام عاشقانه با شمع، محیط ایده آلی است.

رستوران AL IWAN, BURJ AL ARAB

دبی؛ کشور خارق‌العاده 

همانطور که گفته شد دبی یکی از زیباترین مقاصد برای سفر است، یکی از مکان‌هایی که واقعاً همه چیز را دارد! از محوطه سازی زیبا، غذاهای خوشمزه و سنت‌ها بگیر تا باشکوه‌ترین مکان‌هایی که دیدنش خالی از لطف نیست. در این کشور می توانید تجربه ای منحصر به فردی داشته و غذاهای عالی عربی را بچشید.امیدواریم معرفی 11 رستوران‌های لوکس در دبی برای شما مفید بوده باشد.

مقاله پیشنهادی: بهترین هتل‌های لوکس در دبی

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.