Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

تابستان اسپانیا ؛ از شرکت در مسابقات فوتبال تا دوچرخه سواری!

همانطور که می‌دانید تابستان‌های اسپانیا آفتابی و گرم است. میانگین دما بیش از 35 درجه سانتیگراد خواهد بود. بهترین بخش این است که خیابان‌های اسپانیا مملو از اسپانیایی‌ها و همچنین گردشگران است. این زمان به شما اجازه می‌دهد تا در فرهنگ پر جنب‌و‌جوش اسپانیا غرق شوید. حال می‌تواند سواحل، دوچرخه سواری یا غذاهای اسپانیایی باشد. در تابستان همه چیز جذاب تر می شود! بنابراین، تابستان اسپانیا را از دست نداده و از آن بهره‌مند گردید.

بهترین مکان‌ها برای سفر در تابستان در اسپانیا

در اینجا لیستی از بهترین مکان‌ها برای سفر در تابستان اسپانیا آورده شده است که هنگام تعطیلات در آنجا باید به آنها توجه کنید. کافی‌ست نگاهی بیندازید:

پایتخت اسپانیا، شهر مادرید

حلا مادرید! پایتخت اسپانیا آنقدر مشهور است که حتی نمی‌توانید آن را از دست بدهید.این شهر که بخاطر آثار تاریخیش به شهرت رسیده است،در سراسر جهان تیم فوتبالش را به رسمیت می‌شناسند.پس واقعاً مکان جالبی برای بازدید به نظر می‌رسد. در حالی که در اسپانیا هستید، در مادرید بمانید و برای تجربه فوق العاده، در مسابقات فوتبال شرکت کنید!

جاذبه‌های برتر: کاخ سلطنتی مادرید، پلازا مایور، Museo Nacional del Prado، پارک ال رتیرو، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو.

شهر بارسلونا ؛ لبخند روی لبان گواه محبوبیت این شهر است!

بارسلونا که از طریق هنر و معماری خود وارد شهرهای معروف جهان شده است، مطمئناً تجربه‌ای دلچسب را  در تابستان اسپانیا برای شما رقم خواهد زد. نام و اثر بلندپایه آنوتونیو گائودی به گونه ای در فرهنگ شهر جا خوش کرده است. زمانی  که از هر خیابان بارسلونا عبور می‌کنید، ساختمان هایی با طراحی گائودی پیدا خواهید کرد. این مکان که میراث جهانی است، یکی از بهترین مکانهای تعطیلات تابستانی در اسپانیا است! بنابراین، مطمئن شوید که در طول سفر اسپانیا به بارسلونا سفر کرده‌اید.

شهر بارسلونا ؛ لبخند روی لبان گواه محبوبیت این شهر است!

جاذبه‌های برتر: La Sagrada Familia ، Casa Mila ، Park Guell ، Casa Batlo.

شهر گرانادا ؛ با ساحل‌های آن تا دم عاشق شدن می‌روید!

گرانادا، یکی دیگر از شهرهای فرهنگی غنی اسپانیا، دارای ساختمان‌های باشکوه است. جدا از این، اگر عاشق کوه هستید، گرانادا مکان مناسبی برای شما است. این شهر با جلوه دادن کوه‌های زیبا سیرا نوادا، شما را به سرزمین پریان می‌برد!

آیا برای سفر به اسپانیا باید ویزای اسپانیا دریافت کنیم؟

شهر گرانادا ؛ با ساحل‌های آن تا دم عاشق شدن می‌روید!

جاذبه‌های برتر: Alhambra ، Generalife ، Royal Chapel of Granada ، Catedral .de Granada

بهترین کارهایی که در تابستان اسپانیا می‌توانید انجام دهید

در اینجا لیستی از بهترین کارهایی که می‌توانید در تابستان هنگام تعطیلات در اسپانیا انجام دهید آورده شده است. لیست زیر را از دست ندهید:

سواحل: آفتاب بگیرید!

اگر سواحل اسپانیا را ندیده‌اید، نصف عمرتان هدر رفته است! اسپانیا که بهترین سواحل جهان را در خود جای داده است، مهد گردشگری توریست‌هاست. و چه چیزی می‌تواند بیشتر از گذراندن تابستان در اسپانیا برای آفتاب گرفتن در سواحل آن، شاداب کننده باشد؟

سواحل برتر: Playa del Silencio ، Playa de ses Illetes ، Playa de Las Canteras و موارد دیگر.

غواصی: این لذت را از خود نگیرید

آماده جوان‌سازی ذهن و روح خود درست در آب‌های اسپانیا شوید! اسپانیا با ارائه بسیاری از مکان‌های زیبا برای غواصی، مکان مناسبی برای مشاهده دنیای زیرین موجودات دریایی است!

برترین بخش‌های غواصی: نقطه باراکودا، شیرجه شبانه Manta ray، دیوار گوشه آبی و موارد دیگر.

جشنواره لا توماتینا: شرکت کنید

دنیا را بگیرید و آن را قرمز رنگ کنید!

اگر می‌خواهید واقعاً با فرهنگ اسپانیا زندگی کنید، در جشنواره‌های اسپانیا شرکت کنید که بی نظیرترین و پر جنب و جوش ترین در سراسر جهان است! و در اینجا ما در مورد جشنواره La Tomatina صحبت می‌کنیم. یکی از بهترین جشنواره‌هایی که افراد برای تفریح به آن گوجه فرنگی پرتاب می‌کنند! برخی از جشنواره های دیگر که در تابستان در اسپانیا جشن گرفته می شود  عبارتند از:

  •  La Fallas de Valancia
  •  San fermin
تاریخ جشنواره: 28 آگوست

بهترین مکان ها برای اقامت در تابستان اسپانیا

در اینجا لیستی از بهترین مکان‌ها برای اقامت در اسپانیا در هنگام تعطیلات در تابستان با توجه به ترجیحات شما آمده است. نگاهی بیاندازید:

هتل پرسیادوس

Preciados که در خواستنی‌ترین مکان مادرید واقع شده است، خدمات کلاس جهانی و فرصتی برای لذت بردن از شهر مادرید با سهولت کامل ارائه می‌دهد. این هتل دارای مینی بار در هر اتاق و سایر امکانات رفاهی است که در تعطیلات به آن‌ها نیاز خواهید داشت. بنابراین، این یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت در تابستان در اسپانیا است.

هتل پرسیادوس

تعرفه شبانه: 11،291 INR به بعد

Palacio De Santa Paula

این هتل که به شیوه‌ای قدیمی ساخته شده است، حس جذابیت دنیای قدیمی را در شهر تاریخی گرانادا به شما القا می‌کند. ترکیبی کامل از سنتی و مدرن، گذشته و حال، قدیمی و جدید، اقامتی مجلل و در عین حال معتبر را ارائه می دهد.

تعرفه شبانه: 26،549 روپیه به بعد

Cap Rocat

این هتل با داشتن یک استخر روباز، چشم اندازهای زیبا از دریای مدیترانه، فضایی آرام و امکانات ردیف جهانی، مدت ها پیش یک قلعه نظامی بوده است. اکنون این هتل تبدیل به یک هتل پنج ستاره شده است. بنابراین، می‌توانید خدمات باشکوه و هاله‌ای از اقامت در این هتل را تصور کنید.

تعرفه در هر شب: 65 INR ، 571 به بعد

نکات حائز اهمیت

  1. لباس‌های سبک بپوشید زیرا تابستان در اسپانیا گرم است.
  2. کرم‌های ضد آفتاب ، کلاه و عینک آفتابی را با خود به همراه داشته باشید.
  3. فراموش نکنید که دوربین خود را همراه خود داشته باشید.
  4.  جشنواره‌های مهم را از دست ندهید.
  5. تاریخ و زمان بناها و رویدادها را از قبل بررسی کنید.
مقاله پیشنهادی : بهار اسپانیا ؛ تماشای یک میلیون و نیم درخت گیلاس

تابستان اسپانیا ؛ مملو از هیجان و خوش‌گذرانی

اکنون، شما می‌دانید چگونه یک تعطیلات تابستانی کامل را در یکی از محبوب‌ترین کشورهای جهان، اسپانیا، سپری کنید. بنابراین، درنگ نکنید و یک سفر فوری به اسپانیا برنامه ریزی کنید و هیجان انگیزترین تجربه را داشته باشید.

متا: تابستان اسپانیا یکی از فصل‌های پربازدید برای توریست‌هایی که قصد سفر به این کشور را دارند به حساب می‌آید. تور تابستان اسپانیا بهترین  انتخاب برای آن‌ها است.

مقاله پیشنهادی: پاییز اسپانیا؛ از خزان تا برگ‌های پر رنگ قرمز، نارنجی و زرد

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.