تورهای نوروز

با توجه به نیازهای مسافران عزیز، تورهای گوناگونی برای تورهای نوروز برنامه‌ریزی کرده‌ایم. از این میان می‌توانید مناسب‌ترین را بررسی و انتخاب کنید

تور اسپانیا (بارسلون) تور ویژه برگزیده 5047
  • تورهای نوروز
  • 4 شب و 5 روز
  • ظرفیت دارد
1400 یورو + هزینه بلیط
مشاهده تور
تور مالدیو تور ویژه برگزیده 3178
  • تورهای نوروز
  • 5 شب و 6 روز
  • ظرفیت دارد
1050 دلار + هزینه بلیط
مشاهده تور
تور آفریقای جنوبی ویژه نوروز 1403 تور ویژه برگزیده 2191
  • تورهای نوروز
  • 11 روز و 10 شب
  • ظرفیت دارد
3250 دلار + 65,000,000 تومان
مشاهده تور
تور مالدیو 5 شب و 6 روز شگفتانه نوروزی 1431
  • تورهای نوروز
  • 5 شب و 6 روز
  • ظرفیت دارد
از 1590 دلار + هزینه بلیط
مشاهده تور
تور مشهد هوایی تور ویژه برگزیده 1373
  • تورهای نوروز
  • 3شب و 4 روز
  • ظرفیت دارد
2/344/000 تومان
مشاهده تور
تور ترکیبی بانکوک+پوکت 1136
  • تورهای نوروز
  • 7 شب و 8 روز
  • ظرفیت دارد
350 دلار +هزینه بلیط
مشاهده تور
تور جزیره موریس 1929
  • تورهای نوروز
  • 5 شب و 6 روز
  • ظرفیت دارد
از 1000 دلار
مشاهده تور
تور ویژه اصفهان 1867
  • تورهای نوروز
  • 2 شب و 3 روز
  • ظرفیت دارد
از 3 میلیون
مشاهده تور
تور شیراز | بازدید از آرامگاه حافظ ‌و سعدی 1009
  • تورهای نوروز
  • 4 روز و 3 شب
  • ظرفیت دارد
از 2,300,000 تومان+هزینه بلیط
مشاهده تور
تور ترکیبی برزیل - آرژانتین 548
  • تورهای نوروز
  • 12 شب 13 روز
  • ظرفیت دارد
از 349,995,000 تومان
مشاهده تور
تور ژاپن ویژه نوروز 1403 تور ویژه برگزیده 675
  • تورهای نوروز
  • 10 شب و 11 روز
  • ظرفیت دارد
4290 دلار + 89900000 تومان
مشاهده تور

معرفی تورهای نوروز

 همانطورکه می‌دانید نوروز جشن ملی سال نو است که در ایران، افغانستان و مناطق کردنشین عراق، ترکیه و سوریه و در سراسر آسیای مرکزی جشن گرفته می‌شود. این جشن، بهاری است که فعالیت‌های آن نماد تولد دوباره و پیوند بین انسان و طبیعت است. سعدی شاعر ایرانی (1210-1291) می‌نویسد: « برخیز که باد صبح نوروز در باغچه می‌کند گل افشان »

در حالی که جشن‌های دو هفته‌ای بر دیدن اقوام، پیک‌نیک، مسافرت و خوردن غذاهای سنتی متمرکز است، خود نوروز غرق در افسانه‌ها و داستان‌های کهن و همچنین سنت‌ها و نمادها است. برخی از ایرانیان عید نوروز را بهترین زمان برای بار و بندیل بستن و رفتن به سفرهای طولانی انتخاب کرده و خواستار این هستند که مدتی ز غوغای جهان فارغ باشند. به همین خاطر علاوه بر سفر به شهرهای داخلی، کشورهای خارجی نیز به لیست سفر آن‌ها اضافه گردید. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود تورهای نوروز 1402 را از دست ندهید.

تورهای خارجی نوروز 1402

با این وصف شما می‌توانید در نوروز 1401، تور استانبول، تور اسپانیا، تور مالدیو، تور اروپا، تور آفریقا و تور دبی را برای گذراندن تعطیلات انتخاب کنید. البته لازم به یادآوری است که هرگونه تغییر در برنامه‌های تورهای نوروز 1401 شامل اضافه شدن یا حذف مسیرها از طریق همین صفحه اعلام خواهد شد.تورهای نوروز 1401 ما با بهترین پروازها و لوکس‌ترین هتل‌ها برنامه‌ریزی شده و کارگزاران ما در کشورهای ذکر شده تمام تلاش خود را برای آرامش مسافران و داشتن سفری امن و بی‌دغدغه به کار می‌برند.

بهترین تورهای خارجی و جاذبه‌های نوروز 1402

در زیر به برخی از بهترین تورهای خارجی نوروز 1402 اشاره کرده و هریک را به اختصار توضیح می‌دهیم:

تور استانبول 1402

با توجه به اینکه استانبول یکی از متنوع‌ترین، خارق العاده‌ترین و پر جنب‌و‌جوش‌ترین شهرهای جهان است، همیشه دلیلی وجود دارد که در هر زمانی از سال به این شهر سفر کنید. تنها چند شهر در جهان وجود دارند که می‌توانند تجربه و لذت بردن از آنها به اندازه استانبول لذت بخش باشند.

نگاهی گذرا به ویژگی های استانبول

  • بیش از 8500 سال تاریخ
  • پایتخت 3 امپراتوری باشکوه، امپراتوری روم، بیزانس و عثمانی
  • ترکیبی جادویی از دو قاره، دو جهان، شرق و غرب
  • آمیختگی فرهنگ های اسلامی و مدیترانه ای در فضایی فریبنده
  • یکی از قطب های اصلی ترافیک هوایی جهان با 2 فرودگاه بین المللی
  • پنجمین شهر پربازدید جهان

تور استانبول 1401

تور استانبول؛ مقرون به صرفه و با کیفیت

تور اسپانیا نوروز 1402

اسپانیا زیباترین کشور اروپاست. این به معنای بی انصافی در مورد سایر کشورهای اروپایی نیست که به خودی خود دیدنی هستند، اما اسپانیا جزو بهترین مقاصد اروپایی در عید نوروز است. این کشور دارای ترکیبی از الهامات کلاسیک روم باستان است که با طرح‌های پیچیده قرون وسطایی موری ترکیب شده است. این ترکیب منجر به برخی از منحصربه‌فردترین و رنگارنگ‌ترین معماری‌های اروپا شده است که به طور مشخص، مدیترانه‌ای و در عین حال کلاسیک هستند. تقریباً به هر کجای اسپانیا که بروید، از کوه‌ها خیلی دور نیستید. با پیرنه‌ها در شمال شرقی کشور، کوه‌های سیرا نوادا در جنوب، و کوه‌های کانتابریا در شمال غربی، مناظر دیدنی زیادی برای دیدن وجود دارد. پس اگر از عاشقان سینه چاک کوه‌نوردی هستید، اسپانیا بهترین مقصد برای نوروز 1401 شما خواهد بود.

تور اسپانیا نوروز 1401

تور اسپانیا؛ مشاهده رقص فلامنگو و گاو بازی

تور مالدیو نوروز 1402

سواحل بی نظیر، تجمل بی بدیل و دنیای زیر آب مالدیو را به با ارزشی یاقوت می‌کند! این کشور جزیره ای با داشتن 26 جزیره مرجانی، جذابیت زیادی برای گردشگران در سراسر جهان دارد. با ویلاهای آبی مجلل و نخلستان‌های بی‌پایان که به‌صورت ریتمیک تاب می‌خورند، می‌توانید طعم واقعی زندگی را بچشید. این کارت پستالِ عالی، تکه‌ای از بهشت در زمین است. چنانچه شما نیز عاشق جزیره و تاب خوردن بین ژرفای خیال و واقعیت هستید، تور مالدیو 1401 برای شما ساخته شده است.

تور مالدیو نوروز 1401

تور اروپا نوروز 1402

اروپا، دومین قاره کوچک جهان، متشکل از شبه جزیره‌های اوراسیا که به سمت غرب پیش‌تاب می‌کنند (زمین بزرگی که با آسیا مشترک است) و تقریباً یک پانزدهم کل مساحت زمین را اشغال می‌کند. از شمال با اقیانوس منجمد شمالی، از غرب با اقیانوس اطلس، و از جنوب (غرب به شرق) با دریای مدیترانه، دریای سیاه، فرورفتگی کوما-مانیچ و دریای خزر همسایه است. مرز شرقی این قاره (شمال به جنوب) در امتداد رشته‌کوه‌های اورال و سپس تقریباً در جنوب غربی در امتداد رودخانه امبا (ژم) قرار می‌گیرد و به ساحل شمالی خزر ختم می‌شود. بزرگترین جزایر و مجمع الجزایر اروپا شامل نوایا زملیا، سرزمین فرانتس یوزف، سوالبارد، ایسلند، جزایر فارو، جزایر بریتانیا، جزایر بالئاریک، کورس، ساردینیا، سیسیل، مالت، کرت و قبرس هستند. همین موضوع باعث می‌شود اروپا به بزرگترین قطب گردشگری جهان تبدیل گشته و سالانه میلیون‌ها نفر به کشورهای توریستی اروپا در نوروز 1401 سفر کنند.

تور اروپا نوروز 1401

تور اروپا؛ بزرگترین قطب گردشگری

تور آفریقا نوروز 1402

به آفریقای جنوبی زیبا خوش آمدید! جایی که صادقانه می‌توانیم بگوییم که شما با سفر به این کشور همه‌ی زیبایی‌ها را در مشت خود دارید. در تمام مسیر در امتداد مسیر باغ آفریقای جنوبی و خط ساحلی اقیانوس هند کوازولو-ناتال، بخش‌های طولانی از شن‌های نرم بکر را خواهید دید که توسط امواجی پوشیده شده‌اند که هر چه به سمت شمال بروید گرم‌تر و گرم‌تر می‌شوند. حتی صخره‌های مرجانی استوایی و مکان‌های غواصی برای بازدید از آفریقای جنوبی وجود دارد که این کشور را بیش از پیش توریستی خواهدکرد. آفریقای جنوبی یکی از معدود مکان‌های روی زمین است که در آن می‌توانید 5 حیوان بزرگ (فیل، گاومیش، کرگدن، شیر و پلنگ) را در یک روز شناسایی کنید! مسلماً یکی از بهترین دلایل برای سفر به آفریقای جنوبی همین است. این کشور به دلیل مناطق حفاظت‌شده و پارک‌های ملی فوق‌العاده‌اش، یکی از بهترین مقاصد بزرگ سافاری در جهان است.

تور آفریقا نوروز 1401

تور آفریقا؛ بازدید از سافاری معروف

تور دبی نوروز 1402

آیا قصد دارید در سفر بعدی خود از دبی دیدن کنید؟  بنابراین، بهترین مراکز گردشگری در دبی چیست؟ برج خلیفه مطمئناً  یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در دبی است! هر روز هزاران بازدیدکننده به این برج می‌آیند و یکی از سریع‌ترین آسانسورهای جهان را به سکوهای تماشای واقع در طبقات 124 و 125 می‌برند. از آنجا می توانید از یک چشم انداز فوق العاده در کل شهر لذت ببرید! سایر مراکز گردشگری این شهر توریستی نیز به قابلیت اعجاب انگیز آن اضافه کرده و نام توریستی‌ترین شهر دنیا را تصاحب می‌کند.

تور دبی نوروز 1401

تور دبی؛ بازدید از عروس خلیج فارس

تورهای داخلی نوروز 1402

علاوه بر سفر به تورهای خارجی در نوروز 1402، می‌توانید تورهای داخلی را نیز برای سفر عیدانه خود مدنظر داشته باشید. در زیر به برخی از پر بازدید‌ترین تورهای نوروزی داخلی اشاره کرده و هریک را به اختصار برای شما توضیح می‌دهیم:

تور کیش نوروز 1402

جزیره کیش، منطقه آزاد تجاری که اغلب مروارید خلیج فارس نامیده می شود، 90 کیلومتر مربع وسعت دارد و به عنوان یک تفرجگاه زیبا در خاورمیانه و خلیج فارس شناخته می شود.این جزیره دارای جاذبه های گردشگری متنوعی است که مورد توجه گردشگران از سراسر جهان قرار می‌گیرد. سواحل مرجانی کیش در زیر نور خورشید می‌درخشند. این چیزی است که سواحل شنی بسیاری از مناطق تفریحی در سراسر جهان ارائه نمی‌دهند. آب دریا در نزدیکی ساحل شفاف است و می‌توان کف دریا را تا فاصله دور دید. مطمئناً این امر به دلیل وجود مرجان‌های اطراف جزیره است که آب را تصفیه می‌کنند و نسبت به مساحت آن، کیش یکی از طولانی‌ترین ساحل‌ها را دارد. برخلاف سواحل شلوغ جاهای دیگر، ساحل اینجا مکانی آرامش بخش و زیبا است. ماهی‌ها و دیگر جانداران دریایی در آب‌های ساحلی کیش می‌رقصند. بازدیدکنندگان هنگام تماشای این گونه‌ها که به راحتی قابل مشاهده هستند، زمان را از دست می‌دهند. برای انتخاب جزیره کیش به عنوان سفر عیدانه هنوز هم مردد هستید؟

تور کیش نوروز 1401

تور مشهد نوروز 1402

مشهد، دومین شهر بزرگ و مرکز معنوی ایران، در شمال شرقی استان خراسان واقع شده است. شهر ترانزیت تاریخی مشهد در امتداد جاده ابریشم، که در لغت به معنای «محل شهادت» است، بیش از همه به دلیل قرار دادن آرامگاه امام رضا، امام هشتم شیعیان، مشهور است. مجموعه حرم امام رضا (ع) که به حرم رضوی معروف است، بر مرکز شهر مسلط بوده و برای درک درستی از شکوه و عظمت آن نیازمند بازدیدهای متعدد است. این مسجد با هفت حیاط عظیم و مساحت کل نزدیک به 600000 متر مربع، از نظر برخی معیارها بزرگترین مسجد جهان است. میلیون‌ها زائری که در تمام طول سال از سراسر جهان به حرم می‌آیند، فضایی کاملاً چندفرهنگی را به این بخش از شهر می‌بخشند و وقتی بازدیدکنندگان به‌طور نمایشی در سوگ شهادت امام هشتم عزاداری می‌کنند، حس معنوی ملموسی وجود دارد. کاشی کاری‌های آبی پیچیده و خط عربی تقریباً در سراسر ایوان‌ها و مناره‌های متعدد وجود دارد. همچنین یک گنبد طلایی چشمگیر در مرکز بالای خود حرم قرار دارد. موزه‌های متعددی که در مجموعه حرم قرار دارند، ترکیبی عجیب از نمایشگاه‌ها را در خود جای داده‌اند که توریستی بودن این شهر را تاکید می‌کنند. این شهر زیبا و معنوی یکی دیگر از سفرهای پیشنهادی در طول تعطیلات نوروزی است.

تور مشهد نوروز 1401

تور اصفهان نوروز 1402

یکی از تاریخی‌ترین شهرهای ایران با تعداد زیادی آثار باشکوه و زیبا برای بازدید، اصفهان است. کاخ‌ها، پل‌ها، مساجد و بازارهای متعدد دلایلی است که باعث می‌شود این شهر در هر سفر گردشگری به ایران گنجانده شود.

اصفهانی ها علاوه بر میراث بزرگ شهر، ذائقه فوق العاده‌ای نیز دارند و می‌توانید تعدادی از بهترین شیرینی ها و غذاهای این شهر را پیدا کنید. مثلاً خورش ماست و بریانی از غذاهای محلی این شهر هستند که کمتر در شهرهای دیگر یافت می‌شود. پس فراموش نکنید وقتی در اصفهان هستید با این غذاهای خوشمزه از خود پذیرایی کنید.

میدان باشکوه نقش جهان در قلب شهر قرار دارد. این مجموعه به همراه یک بازار، یک کاخ و دو مسجد در فهرست میراث جهانی یونسکو در سال 1979 به ثبت رسیده است. با توجه به اهمیت و زیبایی بسیار زیاد مکان، به نوعی نمی‌توان یک تور فرهنگی به ایران را بدون بازدید از این منطقه پیدا کرد.دور تا دور میدان یک بازار دو طبقه است که بزرگترین بازار نزدیک کشور است. در اطراف میدان نیز بناهایی وجود دارد، کاخ عالی قاپو در ضلع غربی، مسجد شیخ لطف الله در شرق، مسجد شاه در ضلع جنوبی و دروازه قیصریه در ضلع شمالی به چشم می‌خورد. این مکان توریستی یکی از بهترین تورهای داخلی برای نوروز 1402 خواهد بود.

تور اصفهان نوروز 1401

تور شیراز نوروز 1402

خوشا شیراز و وضع بی‌مثالش، خداوندا نگه دار از زوالش! حافظ، شاعر ارجمند قرن چهاردهم و اهل شیراز، این شعر را در وصف شهر مادری خود سروده و زیبایی آن را به چشم می‌کشد، شیراز شهری است غرق در تاریخ و شعر و باید آن را در رأس برنامه سفر هر گردشگری قرار داد.

تور شیراز نوروز 1401

بازار فوق‌العاده وکیل، بازار اصلی شیراز و خانه صدها مغازه و غرفه است. این بازار که به طرز رضایت بخشی مغازه دارد، مکانی برای خرید قالیچه، ادویه جات، جواهرات، و کالاهای خانگی است. با برخورد به چایخانه‌ها، حیاط‌ها، کاروانسراها و حمام سنتی، ممکن است برای گشت و گذار در کل بازار وکیل به بیش از یک بعد از ظهر نیاز داشته باشید. سقف‌های طاق‌دار نمونه‌ای بارز از معماری قرن هجدهم زند است و فضای خنک و دلپذیری را ایجاد می‌کند که می‌توان در آن پیچید!

مشاوره و رزرو تور

Tel-Banner
مشاوره تلفنی

کارشناسان ما خوشحال می‌شوند که به هر سوال شما پاسخ دهند.

شماره تماس : 41209000-021

ساعت 8:30 تا 18:30

shop-Banner
مشاوره حضوری

اگر مشاوره حضوری کمک بهتری به شما می‌کند، با کارشناسان ما هماهنگ کنید تا پارکینگ برای شما رزرو شود.

shop-Banner
رزرو تور

برای رزرو این تور اسم و شماره‌تان را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند.


نظرات

نام و نام خانوادگی
شماره تماس

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.