Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

پاییز اسپانیا؛ از خزان تا برگ‌های پر رنگ قرمز، نارنجی و زرد

بسیاری از مردم، اسپانیا را با آب و هوای گرم و آفتابی مرتبط می‌دانند. اما هنوز بسیاری از محیط های پویا وجود دارد که مدت‌ها پس از گذراندن تابستان در اینجا تجربه می‌شوند. حتی می‌توانید بگویید که پاییز بهترین زمان برای بازدید از برخی از شهرهای اسپانیا است. همچنین میراث غنی این شهرها و مناظر طبیعی شگفت انگیز را غرق در سایه‌های پر رنگ قرمز، نارنجی و زرد تماشا کنید. همه‌ی این اتفاقات زیبا در پاییز اسپانیا رخ می‌دهد. می‌شود عاشق پاییز بود و به اسپانیا سفر نکرد؟! دیدنی می‌شود اسپانیا در لحظه به لحظه‌ی پاییزِ تکرار نشدنی.

گاهی اوقات در ماه‌های تابستان احساس می‌کنید در تنور قرار دارید. اما در پاییز، آب و هوا معتدل‌تر است. در اوایل پایی ، شما هنوز هم می‌توانید رستوران هایی با صندلی در فضای باز ببینید، اما موزه‌ها و دیگر جاذبه‌ها به این اندازه شلوغ نخواهند بود.

اسپانیا در پاییز

همین امر در مورد سایر مقاصد داخلی مانند سگوویا، کوئنکا، اوویلا و تولدو نیز صادق است. دمای گرم رو به خنکی می‌رود و به ما اجازه می‌دهد با احساس بهتری در اسپانیا قدم بزنیم. بسیاری از بازدیدکنندگان در فصل پاییز اسپانیا خود را در مناظر جنگلی غرق می‌کنند. مانند آنچه در پارک‌های:

  • Ordesa y Monte Perdido آراگون
  • پارک Castañar del Tiemblo (کاستیل و لئون)
  • و جنگل Irati (ناوارا) یافت می‌شود.

آنها می توانند از محیط طبیعی فوق العاده ای دور از تفریحات کلیشه‌ای ساحلی لذت ببرند.اما اگر اصرار دارید تابستانی اسپانیایی داشته باشید، حتی می توانید آب و هوای تابستانی را در جزایر قناری اسپانیا پیدا کنید. مطالعات هواشناسی نشان داده است که گرم ترین ماه‌ها در این جزایر، آگوست، سپتامبر و اکتبر است. چرا؟ به عقیده بسیاری، این امر مربوط به موقعیت نیمه گرمسیری جزایر قناری و اثر اقیانوسی است که در آن آب گرما را حفظ می‌کند.

اسپانیا در پاییز

برگ‌هایی که در اسپانیا رنگ عوض می‌کنند

  • فصل پاییز یکی از بهترین فصل‎ها برای سفر به اسپانیا است. زیرا:
  • دمای غیر قابل تحمل، رو به خنکی رفته و چشم اندازهای کشور دیدنی‌تر شده است.
  • از جشنواره‌های پاییزی گرفته تا بهترین مکان‌ها برای تغییر رنگ برگها، شما را هیجان‌زده خواهد کرد.

دریافت ویزای اسپانیا برای بازدید از مناطق باشکوه

ما در پاییز امسال زیباترین مکان‌هایی را که در اسپانیا باید بازدید کرد، بررسی می‌کنیم:

اندلس ؛ نامی که از اسپانیا برداشته شد!

یکی از بهترین مکان‌های دیدنی در پاییز، منطقه جنوبی اسپانیا، اندلس است. آخرین نفس تابستان هنوز تا اواسط اکتبر در اندلس ادامه دارد.  اما پاییز زمان مناسبی برای کشف پیاده روی‌های شگفت انگیز، مانند ال کامینیتو دل ری یا بسیاری از پیاده روی های ساحلی است. حتی اگر با سگ پیاده روی می‌کنید، زمان مناسب سال برای پیاده روی ساحل به ساحل است زیرا در ماه‌های تابستان این امر ممنوع خواهد بود.همچنین اگر در ارتفاعات بالاتر مانند پارک‌های زیرحرکت می‌کنید، می‌توانید رنگ‌های پاییزی را در اواخر پاییز دریافت کنید. همه این پارک‌ها دمای سردتر و فرصت‌های شگفت انگیز پیاده روی از جمله آبشارها و رودخانه‌ها را برای خنک شدن در روزهای گرم ارائه می‌دهند. اگر خود را در مالاگا مستقر کرده اید، می توانید از هتل Molina Lario در مرکز شهر با استخری و باور نکردنی لذت ببرید:

  1. پارک ملی سیرا نواد
  2. پارک طبیعی سیرا دلاس نیوکس
  3. یا پارک طبیعی Cazorla ، Segura y las Villas

اندلس ؛ نامی که از اسپانیا برداشته شد!

مایورکا ؛ دمایی سازگار با انسان

تابستان را تا آنجا که ممکن است با سفر به مایورکا ادامه دهید، جایی که درجه حرارت در بیشتر روزهای پاییز در دمای 20 باقی می‌ماند.

سویل ؛ از کاخ آلکازار تا فرهنگ فلامنگو

در پاییز از سویل دیدن کنید. از کاخ آلکازار و Plaza de España زیبا گرفته تا فرهنگ فلامنکو جذاب برای شما دیدنی خواهد بود. کشف این شهر لذت بخش‌تر از نمایش آن است.

سان سباستین

اگر از طرفداران مباحث هیجان انگیز هستید، جشنواره فیلم‌های فانتزی و ترسناک سن سباستین درست در خیابان شما قرار می‌گیرد. ده ها فیلم ترسناک در مکان های مختلف شهر نمایش داده می‌شود. در حالی که تئاتر خیابانی و نمایشگاه‌ها خیابان‌ها را به مجسمه‌ی غول پیکر تبدیل می‌کند.

مادرید

مادرید پایتخت اسپانیا و یکی از بهترین مکان‌های دیدنی در پاییز اروپا است! پس:

  1. شاخ و برگ پاییزی را در یکی از نقاط سبز مادرید ببینید.
  2. شما می‌توانید یک روز کامل را در پارک Retiro بگذرانید.
  3. از Palacio de Cristal (کاخ شیشه ای) دیدن کنید .
  4. گلخانه ای که در ابتدا برای نمایش زندگی گیاهان گرمسیری از فیلیپین که مستعمره اسپانیا در آن زمان بود ایجاد شد.
  5. به باغ رز بروید و اگر آب و هوا اجازه می‌دهد، با قایق دریاچه را تجربه کنید.
  6. جشنواره سالانه de Cine de Madrid (جشنواره فیلم) نیز در پاییز اسپانیا میزبانی خواهد شد.

مادرید

پاییز اسپانیا 1401 ؛ بر فراز رنگ‌های حیرت انگیز

برای اکثر استراحتگاه‌های اسپانیا، فصل پاییز، فصل برکت است. آب و هوای سپتامبر مانند آغاز تابستان است و خروج گردشگران و دانشجویان تأثیر خوبی بر قیمت دارد. دما از 27 درجه سانتیگراد (81 درجه فارنهایت) افزایش نمی‌یابد. اگر پاییز اسپانیا را هرگز ندیده‌اید از الان برنامه‌اش را برای امسال خود بریزید.

مقاله پیشنهادی: بهار اسپانیا

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.