تور ترکیبی برزیل - آرژانتین

تور ترکیبی برزیل - آرژانتین

با توجه به نیازهای مسافران عزیز، تورهای گوناگونی برای ترکیبی برزیل - آرژانتین برنامه‌ریزی کرده‌ایم. از این میان می‌توانید مناسب‌ترین را بررسی و انتخاب کنید

تور ترکیبی برزیل - آرژانتین 574
  • ترکیبی برزیل - آرژانتین
  • 12 شب 13 روز
  • ظرفیت دارد
از 349,995,000 تومان
مشاهده تور

بهترین زمان سفر به ترکیبی برزیل - آرژانتین

بهار
مارس تا ژوئن
بهار برزیل بسیار ویژه است زیرا از سپتامبر تا نوامبر ادامه دارد . یکی از گزینه های مناسب برای سفر در بهار کشور برزیل و آرژانتین است .بیشترین جذابیتهای کشور برزیل و آرژانتین در بهار نمایان می شود.
تابستان
ژوئن تا سپتامبر
چون برزیل در نیمکره جنوبی قراردارد ، به همین دلیل تابستان در برزیل و آرژانتین از دسامبر تا فوریه می باشد . به طور دقیق تر می توان گفت از 21 دسامبر تا 20 مارس می باشد .تابستان در برزیل دارای آب هوای گرم و مرطوب است .
پایـیـز
سپتامبر تا دسامبر
پاییز در برزیل و آرژانتین معمولاً از مارس تا ژوئن (به عنوان فصل پاییزی در نیمکره جنوبی) یا به طور دقیق‌تر از 20 مارس تا 21 ژوئن (به عنوان فصل پاییزی در برزیل) است. در این زمان، برزیل در نیمکره جنوبی واقع شده و به دلیل قرارگیری خود در نیمکره جنوبی، فصل‌ها در بقیه جهان برعکس است. بنابراین، هنگامی که در نیمکره شمالی بهار است، در برزیل پاییز است.
زمستان
دسامبر تا مارس
زمستان در آرژانتین و برزیل معمولاً از ژوئن تا سپتامبر (به عنوان فصل زمستانی در نیمکره جنوبی) یا به طور دقیق‌تر از 21 ژوئن تا 22 سپتامبر (به عنوان فصل زمستانی در آرژانتین) است. در این زمان، آرژانتین نیز در نیمکره جنوبی واقع شده و به دلیل قرارگیری خود در نیمکره جنوبی، فصل‌ها در بقیه جهان برعکس است. بنابراین، هنگامی که در نیمکره شمالی تابستان است، در آرژانتین زمستان است.

چرا توریست‌ها جذب ترکیبی برزیل - آرژانتین میشوند؟

چرا تور تور برزیل آرژانتین؟

شاید برای شما هم سوال پیش اومده که چرا باید تور برزیل آرژانتین استفاده کنیم ؟ با ما همراه باشید تا شما را با دلایل استفاده از تور ترکیبی برزیل آرژانتین آشنا کنیم .

برزیل کشوری با  جاذبه های فراوان می باشد .ما در ادامه شما را با چندی از معروف ترین مکان های دیدنی در برزیل آشنا خواهیم کرد که شما را تشویق به استفاده از تور برزیل آرزانتین خواهد کرد.

کوپاکابانا و شهر ریو دو ژانیرو: شهر ریو دو ژانیرو با سواحل زیبا، کوپاکابانا، کشورشناسی کریستو ردمپتور و جشنواره کارناوال مشهور است.

آمازون: جنگل آمازون، که به عنوان بزرگترین جنگل بارانی جهان شناخته می‌شود، میزبان تنوع زیستی فراوانی است و امکان تجربه صعود رودخانه آمازون و دیدن حیات وحش بی‌نظیر را فراهم می‌کند.

پانتانال:از دیگر جاذبه های تور برزیل آرژانتین  منطقه‌ای وسیع در جنوب غربی برزیل که به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای مشاهده وحشتندرها، پرندگان و حیات وحش آبی شناخته می‌شود.

شلاله‌های ایگواسو: شلاله‌های ایگواسو در مرز بین برزیل و آرژانتین قرار دارند و با زیبایی خیره‌کننده خود، یکی از جاذبه‌های برجسته برزیل محسوب می‌شوند.

صخره پان ده آزوکا: این صخره بزرگ در نزدیکی شهر ریو دو ژانیرو واقع شده است و از بالای آن می‌توانید منظره‌ای فوق‌العاده از شهر و ساحل را تماشا کنید.

شهر سائو پائولو: به عنوان پایتخت مالی و فرهنگی برزیل، سائو پائولو با موزه‌ها، نمایشگاه‌ها، رستوران‌ها و شهرک‌های هنری معروف است.

جزیره فرناندو دی نورونها: جزیره‌ای است در اقیانوس آتلانتیک که به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو شناخته شده و محل حفاظت شده‌ای برای حیات وحش دریایی است.

شهر سلوادور دا بهیا: شهری تاریخی با معماری کلنیال و فرهنگ غنی آفریقایی-برزیلی که با بازارهای محلی، موسیقی برازیلی و جشنواره‌های مذهبی مشهور است.

 

اطلاعات مهم ترکیبی برزیل - آرژانتین

  • طول پرواز: 17 الی 22 ساعت
  • واحد پولی: برزیل :رئال،آرژانتین : پزو
  • زبان رسمی: برزیل : پرتغالی آرژانتین : ---
  • پیش شماره: برزیل : +55 آرژانتین : +54
  • اختلاف ساعت با ایران: برزیل : 6:30 آرژانتین : 6:30
  • شماره تماس با اورژانس: برزیل : 192 آرژانتین : 911
  • شماره تماس با آتش نشانی: برزیل : 193 آرژانتین :100
  • شماره تماس با پلیس: برزیل : آرژانتین : 101
  • مشاوره و رزرو تور

    Tel-Banner
    مشاوره تلفنی

    کارشناسان ما خوشحال می‌شوند که به هر سوال شما پاسخ دهند.

    شماره تماس : 41209000-021

    ساعت 8:30 تا 18:30

    shop-Banner
    مشاوره حضوری

    اگر مشاوره حضوری کمک بهتری به شما می‌کند، با کارشناسان ما هماهنگ کنید تا پارکینگ برای شما رزرو شود.

    shop-Banner
    رزرو تور

    برای رزرو این تور اسم و شماره‌تان را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند.


    مدارک لازم برای سفر به ترکیبی برزیل - آرژانتین

    • اصل گذر نامه با 7 ماه اعتبار از زمان سفر
    • 4 قطعه عکس رنگی با زمینه سفید (2قطعه 3*4 و 2 قطعه 4*6)
    • 2نسخه معرفی نامه شغلی مسافر در سر برگ محل کار /شرکت به صورت انگلیسی یا ترجمه شده
    • 2 نسخه گواهی حساب بانکی به صورت انگلیسی از امور بین الملل بانکی که مسافر در ان حساب دارد که نشان دهنده تاریخ و رقم افتتاح حساب ، تعدادگردش و رقم باقی مانده می باشد (تمکن مالی)
    • 1 سری کپی از ویزا های قبلی مسافر
    • 1 نسخه ترجمه شناسنامه

    پرجاذبه‌ترین شهر برزیل

    برزیل با تسلط بر خشکی‌های آمریکای جنوبی کشوری بزرگ است که دارای جمعیت متنوعی است. سامبا در خیابان‌های شهرهایش در زمان کارناوال طنین‌انداز می‌شود، در حالی که هواداران متعصب فوتبال در استادیوم‌های کشور فریاد می‌زنند.

    پرجاذبه‌ترین شهر برزیل

    نظرات

    نام و نام خانوادگی
    شماره تماس

    با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

    .