Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

مرکز خرید شلوار جین در استانبول

استانبول بزرگترین شهر ترکیه و بهشتی برای مغازه داران این کشور است. زیرا می‌توانند بی وقفه محصولات خود را به فروش برسانند. همچنین افراد نیز می‌توانند کل روز را بدون خستگی در استانبول به خرید بپردازند.استانبول شهر تضادهاست. در قفسه‌های مغازه‌های آنجا، هم محصولات مارک‌های معروف جهان و هم محصولات محلی ترکیه، که اغلب از نظر کیفیت از محصولات خارجی پایین تر نیستند فروخته می‌شود. چنانچه شما از طرفداران پروپاقرص شلوار جین و شیک پوش هستید، برای خرید این محصول نیز می‌توانید به مرکز خرید شلوار جین در استانبول مراجعه نمایید.در واقع در مرکز خرید شلوار جین در استانبول می‌توانید با تنوعی از این جنس شلوار روبه‌رو بوده و متناسب با سلیقه و بودجه‌ی خود آن را خریداری نمایید.

خرید شلوار جین در استانبول

استانبول برای هر بودجه و هر سبکی چیزی برای خرید دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند چند ساعت را در بازارهای خیابانی استانبول بگذرانند و اقلام، غذا و محصولات متنوعی را بیابند. این یک روش اقتصادی برای خرید است.اگر شما جزو افراد شیک پوش هستید و از دوستداران تیپ اسپرت به حساب می‌آیید می‌توانی به مرکز خرید شلوار جین در استانبول مراجعه کرده و جین مورد علاقه‌ی خود را خریداری نمایید.مطمئن باشید از این مراکز دست خالی بیرون نخواهید آمد.
به همین علت در بخش زیر به معرفی بهترین مراکز خرید شلوار جین در استانبول همراه با آدرس آن‌ها می‌پردازیم:

مراکز خرید شلوار جین در استانبول

در زیر به این مراکز خرید اشاره کرده و هریک را به صورت خلاصه شرح خواهیم داد:

o    ازار اپرا اونور در منطقه کادیکوی ( یک بازار لاکچری با کلی شلوار لی یا جین )
o    مرکز خرید فروم در خیابان پاشا ( برندهای اروپایی شلوار جین )
o    مرکز خرید اوت لت اولیویم در خیابان پروفسور آکسوی ( با شلوارهای جین ارزان قیمت )
o    مرکز خرید بی اوغلو ایش در خیابان استقلال ( با شلوارهای برند اصلی و بخش کلی فروشی )
o    بازار تورکوز در خیابان استقلال ( با دو بخش کلی و تک فروشی شلوار جین )
o    استانبول مال در خیابان محمود بی ( مرکز برندهای شلوار جین ترکیه )
o    بازار زیر زمینی آکسارای در منطقه اکسارای ( ازرانترین شلوارهای جین ترکیه )
o    مرکز خرید مرتر در محمت نسیح ( قطب شلوار جین در بخش اسیایی با نرخ حراجی )

بازار اوپرا اونور استانبول

بازار اوپروا اونور استانبول جزو بازارهای قدیم‌التاسیس است. این بازار از دیرباز تا کنون تحت عنوان مرکز خرید شلوار جین در استانبول یاد می‌شود.همچنین این بازار بهترین محصولات خود را با به صرفه‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌دهد.
چنانچه قصد دارید شلوار جین‌های معروف برند ترکیه را خریداری کنید، این بازار جای خوبی برای خرید شما خواهد بود. انواع متعددی از شلوارهای جین با طرح‌های مختلف برای بازدید شما درنظر گرفته شده است که می‌توانید متناسب با سلیقه و بودجه‌ی خود نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

<<وجه تمایز این بازار نسبت به مراکز خرید شلوار جین در استانبول در قیمت پایین آن است، پس اگر قیمت شلوار جین برای خرید شما اولویت دارد بهتر است در به این بازار مراجعه نمایید.>>

بازار اوپرا اونور استانبول

نکته‌ی حائز اهمیت: در صورتی‌که قصد خرید عمده‌ی شلوار جین را دارید؛ این مرکز خرید برای شما بهترین انتخاب خواهد بود، زیرا قیمت‌هی استثنایی را به شما ارائه می‌دهد.

در جدول زیر اطلاعات تکمیلی این بازار را مشاهده می‌نمایید:

ساعت کاری

آدرس

10 صبح تا 10 شب

ترکیه، استانبول، محله کادیکوی، اوسماناگا، خیابان جنرال عاصم گوندیز، پلاک 21 پاساژ اوپرا اونور

 

مرکز خرید فروم؛ در شلوار جین غلت بزن!

تقریبا از دهه 1980 ساکنان استانبول ایده مراکز خرید سرپوشیده را پذیرفتند و در حال حاضر تقریباً همه محله‌های شهر دارای یک مرکز خرید هستند. در اینجا راهنمای ما برای Forum، که در منطقه Bayrampaşa استانبول واقع شده است و دارای یک آکواریوم و یک موزه یخ و همچنین مغازه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ است، وجود دارد.

مرکز خرید فروم؛ در شلوار جین غلت بزن!
یکی از جدیدترین مراکز خرید در استانبول، Forum است که در منطقه بایرامپاشا واقع گردیده و در سال 2009 افتتاح شده است. چنانچه شما از طرفداران شلوار جین هستید، مرکز خرید فروم به شما پیشنهاد می‌شود.

اطلاعات تکمیلی این مرکز خرید:

تعداد مغاز جین در این مرکز

برندهای معروف

آدرس

نحوه‌ی دسترسی

ساعت کاری

10 فروشگاه

نایک، پوما، زارا،دفکتو، اکو، اچ ‌اند ام، کوتون، منگو ال‌سی‌وایکیکی، باتیک، برشکا، سلا، دفکتو

حوالی میدان تکسیم

متروها و ترامواهای موجود در شهر

همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید اوت‌لت اولیویوم؛ جایی برای خرید مناسب

<<توجه، توجه>>  تخفیفات شلوار جینِ مرکز خرید اوت‌لت اولیویوم رکورد شکنی کرد!
در صورتی که قصد خرید شلوار جین با تخفیفات شگفت‌انگیز را دارید، این مرکز خرید برای شما درنظر گرفته شده است. این مرکز خرید بزرگترین اوت‌لت در استانبول به حساب می‌آید که افتتاحیه‌ی آن به سال 2000 برمی‌گردد.

هدف از به وجود آمدن این مرکز خرید

برندهای معروف

کیفیت

حمایت از زیتینبورنو که یک محله کارگر نشین  است

بسیاری از برندهای مطرح جهان در این بازار موجوداند

به علت اوت‌لت بودن این مرکز خرید کالاها کیفیت بسیار بالایی دارند

مرکز خرید مرتر، بهترین مرکز خرید شلوار جین در استانبول

مرتر یکی از قدیمی‌ترین مکان‌های تولیدکنندگان نساجی در استانبول ترکیه است. بزرگترین شرکت‌های تولید کننده و عمده فروش پوشاک در مرتر واقع شده‌اند. در دهه 1970 تبدیل به مرکز نساجی ترکیه شد. یکی از محصولات پوشاکی که در این بازار طرفداران زیادی دارد، شلوار جین است.در واقع شلوار جین را تولیدی‌های ترک تولید کرده و پس از عرضه به فروش می‌رسانند.

برندهای معروف شلوار جین در ترکیه، مارک شلوار لی ترک

برندهای معروف شلوار جین در ترکیه عبارتند:

1. برند شلوار جین لافت – Loft Jeans (در سال 1968 در فرانسه تاسیس شد)
2. برند شلوار جین ماوی – mavi jeans (در سال 1991 در ترکیه در تاسیس شد، کیوانچ تاتلی توغ که از به‌نام ترین بازیگران کشور ترکیه به حساب می‌آید، اخیرا تبلیغات این برند معروف را انجام داده است)
3. برند شلوار جین کالینز – Colin’s (در سال 1983 در ترکیه تاسیس شد)
4. برند شلوار جین – LTB (در سال 1994 در استانبول تاسیس شد)
5. برند شلوار جین واکو – Vakko Jeans 

قیمت شلوار جین در ترکیه به لیر

این‌که بتوان قیمتی را به شلوار جین در ترکیه اختصاص داد کار بسیاری سختی‌ست! زیرا این قیمت با توجه به جنس استفاده شده در پارچه، نوع دوخت،برند شلوار و حتی فروشگاه ارائه دهنده بستگی دارد.پس نمی‌توان قیمت واحدی را برای آن درنظر گرفت.

سایت شلوار جین ترکیه 

سایت‌های بسیاری وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کرده و شلوار جین موردنظر خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید. در این صورت دیگر نیازی به مراجعه به مرکز خرید شلوار جین در استانبول نخواهید داشت.

خرید آنلاین از سایت ماوی ترکیه

مراکز خرید شلوارجین در استانبول لبخند رضایت را بر لبان شما می‌نشاند

حس خوب توامان با رضایت هنگام خرید از این مراکز خرید می‌تواند رمز موفقیت آن‌ها را نشان می‌دهد. چنانچه تا  به حال از مرکز خرید شلوار جین در استانبول خریداری نکرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم حداقل یکبار به این مراکز مراجعه نمایید.همچنین می‌توانید مقالات پیشنهادی زیر را برای سفر هر چه بهتر به ترکیه مطالعه نمایید.


معرفی بهترین هتل‌های لوکس در دبی
معرفی 11 رستوران لوکس در دبی

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.