Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم

گردشگرانی که برای بازدید از استانبول می‌آیند، معمولاً در سلطان احمد، بی اوغلو (تقسیم)، بشیکتاش و کادیکوی اقامت دارند. این مناطق نزدیک میدان تقسیم هستند. به همین خاطر یکی از مولفه‌های مهم برای کسانی که از استانبول دیدن می‌کنند، نزدیک بودن مراکز خرید به این میدان است. نزدیک‌ترین مرکز خرید به میدا تقسیم Demiroren است. اما مکان‌های دیگری نیز وجود دارد که در این مقاله‌ تعدادی از مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم را به شما معرفی خواهیم کرد.

وقتی صحبت از تکسیم می‌شود، مراکز خرید تنها گزینه خرید نیستند.خیابان استقلال، که تنها چند دقیقه با میدان تقسیم فاصله دارد، متنوع‌ترین خیابان برای خرید شما خواهد بود.همچنین گذرگاه‌های تاریخی در خیابان‌های اطراف آن نیز گزینه‌های زیادی را ارائه می‌دهند.

مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم

اکثر مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم قرار گرفته‌اند. با این حال، اگر از میدان تقسیم مترو بگیرید، می‌توانید به راحتی در یکی از ایستگاه‌های Mecidiyekoy ، Sisli ، Gayrettepe و Levent پیاده شوید و به مکان‌های خریدی که در زیر لیست کرده‌ایم برسید.

مرکز خرید دمیرورن

مرکز خرید Demiroren در خیابان Istiklal واقع شده است. این مرکز خرید که تنها 5 دقیقه پیاده تا میدان تقسیم فاصله دارد.پس می‌توان گفت دمیرورن از مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم به شمار می‌رود.اگر برای خرید عجله دارید و می‌خواهید قبل از خروج از استانبول سریع سوغاتی بخرید، می‌توانیم مرکز خرید Demiroren را به شما پیشنهاد کنیم.

مرکز خرید دمیرورن

مرکز خرید Cevahir

مرکز خرید Cevahir یکی از بزرگترین مراکز خرید نه تنها در استانبول بلکه در اروپا است. Cevahir، که جذاب‌ترین مکان در میان مراکز خرید نزدیک به میدان تقسیم است، بیش از 200 فروشگاه دارد.

این مرکز خرید نه تنها به عنوان یک مرکز خرید بلکه به عنوان یک مرکز فرهنگی و هنری نیز طراحی شده است.برای رسیدن به مرکز خرید Cevahir می‌توانید از میدان تقسیم با مترو حرکت کرده و در ایستگاه Sisli/ Mecidiyekoy پیاده شوید. اگر هنگام خروج از ایستگاه مترو خروجی شیشلی را دنبال کنید، می‌توانید درست در مقابل Cevahir قرار بگیرید. با این تفاسیر حتما این مرکز خرید را نیز از مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم به یاد می‌آورید.

مرکز خرید Cevahir

همچنین در وب سایت https://www.nextdirect.com/tr/en می‌توانید به صورت اینترنتی لباس خریداری نمایید.

مرکز خرید Kanyon

مرکز خرید Kanyon یکی از اولین مراکز خرید در فضای باز در استانبول است. Kanyon، که طراحی فوق العاده‌ای دارد، محل مغازه‌های مارک‌های کاملاً لوکس است.همچنین می‌توانید یک ناهار یا شام خوب در Kanyon که دارای شعبه‌های بسیاری از رستوران های معروف است، میل کنید.برای رسیدن به کانیون، که در Levent واقع شده است، می‌توانید با مترو از میدان تقسیم حرکت کنید. در ایستگاه 4، Levent پیاده شوید. از آنجا به بعد را نیز تا مرکز خرید Kanyon پیاده‌روی کنید.

مرکز خرید Kanyon

شهر نیسانتاسی

شهر نیسانتاسی یکی از مراکز خرید در استانبول است. دلیل توصیه ما برای مراجعه به این مرکز خرید این است که: گزینه‌های عالی را برای عاشقان خرید فراهم می‌سازد. محله نیسانتاسی بهشت کسانی است که قصد خرید لباس در استانبول را دارند.طراحانی که تحولات مد دنیا را از نزدیک دنبال می‌کنند معمولاً در این منطقه قرار دارند. از این نظر، نیسانتاسی مکانی ایده آل برای خرید لباس زنانه است.

شهر نیسانتاسی

مراکز خرید شلوار جین در استانبول

IstinyePark

IstinyePark یکی از مجلل‌ترین مراکز خرید استانبول است. IstinyePark محبوب ترین گزینه در لیست مراکز خرید ما در نزدیکی تقسیم است. علاوه بر این، مکانی است که در گذشته چندین بار امتیاز "بهترین مرکز خرید" را دریافت کرده است.می‌توانید فروشگاه‌های معروف‌ترین مارک‌های پوشاک جهان را در IstinyePark پیدا کنید. این مرکز خرید در 12 کیلومتری میدان تقسیم قرار دارد. اگرچه ممکن است در نگاه اول دور به نظر برسد، اما می توان به راحتی از تکسیم با وسایل حمل و نقل عمومی به آنجا رسید.اگر قصد دارید با مترو به این مرکز خرید برسید، می‌توانید در ایستگاه هشتم (ITU-Ayazaga) پیاده شوید و تا پارک IstinyePark پیاده روی کنید.

IstinyePark

مرکز خرید آستوریا

آستوریا دارای بلندترین دهلیزهای دوقلو در اروپا است. فضای داخلی وسیع و یک منطقه مسکونی بسیار بزرگ، به محبوبیت آن اضافه کرده است. کافه‌ها و رستوران‌های مختلف در سطح وسیعی پهن شده‌اند.مهمترین ویژگی که آستوریا را از سایر مراکز خرید متمایز می‌کند این است که در شب سرویس می‌دهد. منطقه تراس در فضای باز، Midpoint، آشپزخانه سرآشپزهای بزرگ Big Chefs Cafe & Brasserie از ساعت 10 شب به روی بازدیدکنندگان آستوریا باز است.هنگامی که با استفاده از خط مترو M2 Yenikapı-Hacıosman در ایستگاه Gayrettepe پیاده می‌شوید، پس از 3 دقیقه پیاده روی از خروجی Esentepe به سمت Mecidiyeköy می توانید به مرکز خرید Astoria برسید.

سایر مراکز خرید در اطراف میدان تقسیم

علاوه بر مراکز خرید، مکان‌های خرید زیادی در اطراف میدان تقسیم وجود دارد. از جمله این موارد می‌توان به خیابان استقلال، گالاتا و کاراکوی نیز اشاره کرد. به عنوان مثال، خیابان Serdar-i Ekrem، نزدیک برج گالاتا، یکی از خیابان‌های خرید به حساب می‌آید.اگر پیاده روی را دوست دارید، می‌توانید از پل گالاتا عبور کرده و به امینونو (شهر قدیمی استانبول) بروید. در این جا می‌توانید اقلام پوشاک بسیار ارزان را پیدا کنید. بازار محموتپاشا، که از خیابان پشتی بازار ادویه شروع می‌شود ، آدرس ایده آل برای خرید پوشاک ارزان در استانبول است.

مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم ؛ مشاهده آنچه از کیفیت خرید انتظار دارید!

در این مقاله در رابطه با مراکز خرید نزدیک میدام تقسیم صحبت کردیم.اگر درباره دیگر مراکز خرید که در نزدیکی تقسیم نیستند کنجکاو هستید، می‌توانید به مقاله ما در مورد مراکز خرید در استانبول نیز نگاهی بیندازید. در این مقاله، مهمترین مراکز خرید در طرف اروپایی و آسیایی استانبول فهرست شده است.

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.