Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

مراکز خرید در استانبول

استانبول علاوه بر میراث فرهنگی و زیبایی‌های طبیعی، یکی از برترین مقاصد خرید در جهان است. در حالی که بسیاری برای خرید خود بازارهای باستانی یا خیابان استقلال زیبا را جستجو می‌کنند، مراکز خرید در استانبول تنوع بالاتری دارد.در هر کجای شهر استانبول که باشید، یک مرکز خرید با توجه به نیاز شما وجود دارد. از مراکز خرید لوکس استانبول گرفته تا مراکز خرید ارزان در استانبول. بهترین و محبوب ترین را می‌توانید در این مقاله پیدا کنید.

مراکز خریددر استانبول محبوب ترین علت برای سفر به استانبول و همچنین یکی از بهترین نقاط ملاقات و مناطق تفریحی در استانبول هستند. استانبول همچنین میزبان بیش از 200 مرکز خرید مدرن است. برخی از آنها واقعاً بسیار بزرگ هستند و از بهترین مراکز خرید در اروپا به شمار می‌آیند. این مراکز خرید چند منظوره در استانبول به شما امکان می‌دهد زمان فوق العاده ای را در طول تور استانبول سپری کنید.

بهترین مراکز خرید استانبول 2021

در حالی که ما مراکز خرید در استانبول را لیست می‌کنیم، مراکز خرید لوکس و از سوی دیگر، مراکز خرید نسبتاً کوچک و ارزان استانبول را نیز برای شما درنظرگرفته‌ایم.بهترین مرکزهای خرید در استانبول، در نزدیکی تقسیم و سلطان احمد قرار دارند. آن‌ها از مراکز محبوب گردشگری به حساب می‌آیند. اکثر مراکز خرید استانبول نیز در مناطقی مانند Sisli ، Levent ، Sariyer و Kadikoy واقع شده‌اند. ما قصد داریم تعداد بیشتری از آنها را به شما معرفی کنیم.

مرکز خرید Cevahir

Cevahir واقع در منطقه Sisli، در خیابان Buyukdere قرار دارد. این مرکز خرید، دسترسی عالی به سیستم حمل و نقل عمومی دارد و نسبتاً نزدیک به میدان معروف تقسیم است. 

معرفی مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم 

مرکز خرید Cevahir

 

آدرس تلفن ساعت کار وب سایت
Büyükdere Cad. No: 22, 34400, Şişli +90 212 368 69 00 همه روزه بین ساعت 10 صبح تا 10 شب www.istanbulcevahir.com

مرکز خرید Ozdilek

این مرکز خرید واقع در همان منطقه پر جنب و جوش شیشلی استانبول، درست در کنار ایستگاه مترو Levent و مرکز خرید Kanyon  است که یکی از مراکز خرید اصلی در استانبول به شمار می‌رود. مرکز خرید Ozdilek حدود 170 فروشگاه در 5 سطح از مارک‌های ترکی و بین المللی، هایپرمارکت، سالن‌های سینما و منطقه سرگرمی کودکان دارد.

مرکز خرید Ozdilek

مرکز خرید Isfanbul

یکی از جذاب‌ترین مقاصد خرید و سرگرمی در استانبول مرکز خرید isfanbul  است. مرکز خرید اسفنبول شامل یک فضای باز دل انگیز با بیش از 100 فروشگاه از بهترین مارک‌های ترکیه است. همچنین بسیاری از رستوران‌های معروف در این مرکز خرید واقع‌اند.

معرفی مرکز خرید شلوار جین در استانبول برای اسپرت پوشان

مرکز خرید Isfanbul

مرکز خرید City’s Nisantasi

City Nisantasi یکی از بهترین مراکز خرید استانبول در نزدیکی میدان تقسیم، که بین مردم محلی و مسافران بسیار محبوب است. در خیابان تسوویکیه در منطقه نیسانتاسی، در فاصله کمی از ایستگاه مترو عثمان بی قرار دارد. 

مرکز خرید City’s Nisantasi

مرکز خرید Akasya

Akasya که یکی از برجسته‌ترین مراکز خرید در استانبول محسوب می‌شود. این مرکز خرید دارای طراحی بسیار زیبا با کوچه‌های پیچ در پیچ و نور طبیعی است. حدود 270 فروشگاه، یک فودکورت بزرگ، یک منطقه تفریحی بزرگ برای کودکان، 15 سالن سینما و... است.

مرکز خرید آکاسیا نیز در مسیر مترو و اتوبوس قرار دارد که بین دو طرف آسیایی و اروپایی حرکت می‌کند. 

مرکز خرید ونیزیا استانبول

مرکز خرید ونیز در استانبول با ایده‌ای الهام گرفته از شهر ونیز ایتالیا ساخته شد و به همین دلیل آن را مرکز خرید ونیز نامیدند.
طراحی شگفت انگیز مرکز خرید ونیز استانبول مورد استقبال همگان قرار گرفت و بازدیدهای بسیاری از مردم محلی و گردشگران را از آن خود کرد به طوری‌که به یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری ترکیه تبدیل شد.

این مکان از یک کانال آب در بالای گروهی از پل‌ها برخوردار است که زیبایی خاصی به مرکز خرید بخشیده و آن را از سایر مراکز تجاری استانبول متمایز کرده است.
می‌توانید اوقات خوشی را در ونیز مال بگذرانید زیرا به شما فرصت خوبی می‌دهد تا از امکانات مختلف این مکان عکس بگیرید و در این آبراه‌ها قایق اجاره کنید.

در وسط میدان برجی وجود دارد که مشرف به چشم اندازهای زیبا است. این برج شبیه به برج سنت مارک در ایتالیا است. جایی که رستوران‌ها و کافه‌های محلی و بین المللی در حاشیه آن وجود دارد و خوشمزه ترین غذاها را ارائه می‌دهد. 

مرکز خرید ونیزیا استانبول

مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم

در زیر مراکز خریدی که در نزدیکی میدان تقسیم واقع‌اند برای شما شرح داده شده‌اند:

مرکز خرید Kanyon

این مرکز خرید واقع در خیابان Buyukdere در منطقه Levent استانبول است. Kanyon  در سال 2006 افتتاح شد و دارای طراحی جالب دره پیچ در پیچ است. یکی از مراکز خرید استانبول در نزدیکی میدان تقسیم به حساب می‌آید که از ایستگاه مترو Levent به راحتی می‌توان به آن دسترسی داشت. این مرکز خرید دارای مارک‌های معتبر در بیش از 100 فروشگاه است که برخی از آن‌ها برای اولین بار در بازار ترکیه حضور دارند.مرکز خرید Kanyon همچنین دارای رستوران‌های فوق‌العاده، کافه‌های زیبا، سینمای بزرگ، مرکز تناسب اندام و غیره است. این مجموعه همچنین شامل یک برج اداری 30 طبقه و یک برج مسکونی 22 طبقه می‌باشد.

آدرس تلفن ساعات کار دسترسی وب سایت
Büyükdere Cad. No:185, 34394 Levent +90 212 317 53 00، واتساپ: +90 532 290 56 96 همه روزه بین ساعت 10 صبح تا 10 شب با مترو Yenikapi-Haci Osman ، با اتوبوس های عمومی یا میدوبوس که به Levent می‌روند www.kanyon.com.tr/fa/home

مرکز خرید فروم استانبول

ربزرگترین مرکز خرید ترکیه با مساحت ساخت 495 هزار متر مربع، همچنین یکی از بزرگترین مراکز اروپایی است. این مرکز خرید غول پیکر دارای مساحت 176،245 متر مربع و شامل 286 مارک تجاری است. علاوه بر این، تنها 25 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد.

آدرس تلفن ساعات کار دسترسی وب سایت
Kocatepe Mahallesi ، Paşa Caddesi ، 34045 ، Bayrampaşa +90 212 443 13 50 همه روزه بین ساعت 10 صبح تا 10 شب با اتوبوس عمومی (خطوط 32 Cevatpaşa - Eminönü ، 32ACevatpaşa - Beyazıt ، 32T Cevatpaşa - Mecidiyeköy، در ایستگاه Kartaltepe پیاده شوید)  با مترو: (پیاده شدن در ایستگاه فرودگاه آتاتورک - مسیر لوله آکسارای ، تغییر قطار در ایستگاه آکسارای - مسیر لوله Kirazlı) www.forumistanbul.com.tr/fa

لوکس‌ترین مناطق خرید استانبول

در زیرلوکس‌ترین مراکز خرید در استانبول را مشاهده می‌کنید:

مرکز خرید پالادیوم

حتما با خواندن این سرتیتر یاد مرکز خرید پالادیوم واقع در مقدس اردبیلی می‌افتید.اما این مرکز خرید، یکی از بهترین مراکز خرید در استانبول در سمت آسیایی این شهر است. همچنین این مرکز دسترسی به اتوبوس و مینی بوس دارد. مرکز خرید پالادیوم دارای تقریباً 200 فروشگاه از مشهورترین مارک‌های ترکیه و خارج از کشور مانند C&A ، Marks & Spencer ، Michael Kors ، Nike ، Adidas است. 

آدرس تلفن ساعات کار دسترسی وب سایت
Address: Barbaros Mah. Halk Cad. No:8-B, Ataşehir, 34746 +902166631500 همه روزه بین ساعت 10 صبح تا 10 شب شاتل رایگان آتاسهیر، بوستانچی، کادبوستان، گوزتپه، سوگوتلوچسمه، ینیشهیر www.palladiumatasehir.com.tr

مراکز خرید کودک در استانبول

وقتی صحبت از خرید لباس می‌شود، ترکیه یکی از بهترین مکان‌های جهان است. این کشور دارای دومین صنعت نساجی بزرگ در اروپا و قیمت‌های نسبتاً ارزانتر نسبت به این کشور دارد. پوشاک بچه‌ها یکی از اصلی‌ترین عوامل محرک صنعت است. نمایشگاه مد کودکان استانبول هر سال دو بار در ماه های ژانویه و ژوئن برگزار می‌شود. به این علت است که بیشتر صاحبان مشاغل برای سرمایه گذاری در استانبول جذب می‌شوند.بیش از 300 برند خارجی و داخلی محصولات خود را به تعداد فزاینده‌ای از خریداران ارائه می‌دهند.

برخی از فروشگاه‌های کودک در استانبول به شرح زیر هستند:

  • فروشگاه آرمانی جونیور
  • فروشگاه عزیز ببه
  • فروشگاه ال سی وایکیکی
  • فروشگاه بیمن کیدز
  • فروشگاه باربری کیدز
تمامی مراکز خرید کودکان در استانبول را مشاهده نمایید

مرکز خرید لوازم الکترونیکی در استانبول

استانبول نه تنها شهری مملو از مناظر تاریخی ، بلکه دارای مراکز خرید بسیار زیادی است. امروزه خرید در استانبول به بخشی جدایی ناپذیر از سبک زندگی تبدیل شده است. اینجاست که بزرگترین بازارها و مراکز خرید ترکیه واقع شده اند. لوازم الکترونیکی در ترکیه ارزان نیست. مالیات دلیل اصلی گران بودن محصولات الکترونیکی در ترکیه است.دولت ترکیه 30 تا 50 درصد مالیات بر واردات محصولات الکترونیکی اعمال می‌کند. مالیات بر ارزش افزوده (مالیات بر ارزش افزوده) در حدود 8-18 وجود دارد.
می‌توانید لوازم الکترونیکی را از وب سایت‌های خرید بین المللی بخرید و محصول را به ترکیه تحویل دهید، اما ایده خوبی نیست. ممکن است مجبور شوید مالیات اضافی برای واردات لوازم الکترونیکی بپردازید و تحویل آن گران است.

لطفا توجه داشته باشید که:

دولت ترکیه 30 تا 50 درصد مالیات بر واردات محصولات الکترونیکی اعمال می‌کند.پس بهتر است لوازم الکترونیکی را از وب سایت‌های بین المللی بخرید. پس از آن محصول را به ترکیه تحویل دهید.نکته دیگری که باید به آن توجه کنید گارانتی محصولات است. زیرا امکان دارد در ترکیه اعمال نشود. اگر شما یک تلفن هوشمند در ترکیه خریداری می‌کنید، هزینه‌ی بوروکراسی اضافی نیز از شما دریافت می‌شود.

بطور خلاصه: لوازم برقی در ترکیه گران است.می‌توانید لوازم الکترونیکی شخصی خود را با خود بیاورید. به این صورت هیچ مالیاتی پرداخت نخواهید کرد.

مرکز خرید میدان عمار در Uskudar

مرکز خرید Emaar Square، تعداد زیادی مارک مختلف را در فروشگاه های داخلی و خارجی خود قرار داده است. همچنین مناطق تفریحی مانند 4DX Multi-Store and Cinema  Emaar Aquarium and Underwater Zoo  FunLab و Virtual Reality Room را درخود جای داده است. در واقع این مکان به عنوان قلب تپنده خریدهای لوکس در ترکیه محفوظ است.

به صرفه‌ترین مراکز خرید استانبول

اگر برای اولین بار به ترکیه سفر کرده‌اید، احتمالاً از طریق آژانس به استانبول خواهید رسید. ممکن است راننده شما را به چند مراکز خرید گران قیمت ببرد. پس بهتر است برای مراجعه کردن به مراکز خرید ارزان قیمت با یک دوست ترک همراه باشید اتا ز فروشنده برای شما تخفیف بگیرد.

در زیر به برخی از مراکز خرید که قیمت‌های بالایی ندارند اشاره می‌کنیم:

  • مرکز خرید اوت‌لت آسیا پارک
  • مرکز خرید اوت‌لت ایرپورت استانبول
  • مرکز خرید اوت‌لت کاله استانبول

استانبول، مهد مراکز خرید!

در این مقاله، شما را با مراکز خرید در استانبول آشنا کردیم. مراکز به لیست مراکز خرید مدرن استانبول اضافه ‌می‌شود. با به روز رسانی مقاله در طول زمان، مراکز خرید دیگری را مشاهده کنید.

مقاله پیشنهادی: راهنمای خرید در استانبول ویژه‌ی 1400

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.