Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

مراکز خرید کودکان در استانبول

وقتی صحبت از خرید لباس می‌شود، ترکیه یکی از بهترین مکان‌های جهان است. این کشور دارای دومین صنعت نساجی بزرگ در اروپا و قیمتهای نسبتاً ارزانتر نسبت به اروپا است.همچنین پوشاک کودکان یکی از اصلی‌ترین عواملِ محرک صنعت است. نمایشگاه مد کودکان استانبول هر سال د بار در ماه‌های ژانویه و ژوئن برگزار می‌شود و بیشتر و بیشتر خرده فروشان و صاحبان مشاغل را برای سرمایه گذاری در استانبول جذب می‌کند. تعداد مراکز خرید کودکان در استانبول کم نیستند! شما به منظور خرید برای کودکانتان متنوع‌ترین پاساژها و مراکز خرید در استانبول را پیش رو دارید.

مراکز خرید کودکان در استانبول

در زیر به بهترین مراکز خرید کودکان در استانبول اشاره می‌کنیم:

مرکز خرید Bakırköy

بسیاری از مارک‌های محبوب بچه‌ها مانند Bücürük و Kifidis را در مرکز خرید Airport در Bakırköy خواهید یافت. Bakırköy یکی از بزرگترین مناطق استانبول است و فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 3 کیلومتر با آن فاصله دارد. Bakırköy یک منطقه مرکزی برای تجارت و سرمایه گذاری است و یکی از  بزرگترین مراکز خرید کودکان در استانبول به حساب می‌آید. 
با بلند شدن آپارتمان‌های لوکس در کنار معماری قدیمی این منطقه که قبلاً حومه بود، Bakırköy در حال تبدیل شدن به یک مرکز سرمایه‌گذاری لوکس، اقامتگاه‌ها و مراکز تجاری است. هنگام بازدید از Bakırköy ، به خاطر داشته باشید که مراکز خرید Carousel و Capacity گزینه‌های دیگری برای یک روز سرگرم کننده خرید هستند.

مرکزخرید آکرمکز، لونت؛ Akmerkez, Levent

Akmerkez دارای منطقه ای برای سرگرمی کودکان و چندین مارک تجاری مانند Bebe ، Chicco ، Joker و Mothercare برای خرید است. همچنین یک اتاق برای شیردهی در این مرکز وجود دارد. این مرکز خرید در وسط شهر واقع شده و دسترسی به آن با مترو از تقسیم بسیار آسان است. همچنین بسیار نزدیک به اولوس، محله معروف برای املاک درجه یک در استانبول و آپارتمان‌های لوکس است. همچنین می‌توانید پس از سفر خود به Akmerkez از پارک اولوس دیدن کرده و از چشم اندازهای زیبا آن لذت ببرید. مرکز خرید آکمرکز یکی از متنوع‌ترین مراکز خرید کودکان در استانبول به شمار می‌رود.

مرکز خرید کاپیتول؛ Capitol Shopping Center, Altunizade

علاوه بر مارک‌های پوشاک مانند Bücürük ، Chicco و Benetton، همچنین دو مغازه اسباب بازی فروشی معروف، Toyzz Shop و Tayga Toys در این مرکز خرید معروف در سمت آسیایی وجود دارد. Capitol همچنین یک پارک بازی برای کودکان بالای 4 سال ارائه می‌دهد. این مرکز خرید نیز یک اتاق برای شیردهی درنظر گرفته است.

 Altunizade یکی از توسعه یافته‌ترین و با ارزش‌ترین مناطق اسکودار است. مجاورت آن با پل اول، این منطقه را به دلیل تردد در ساعات پیک صبح و عصر، به منطقه مورد تقاضا برای املاک ترکیه تبدیل می‌کند. برای لذت بردن از فضای خرید آرام، خارج از این ساعات سفر خود را برنامه ریزی کنید.

مرکز خرید Cevahir، شیشلی

Cevahir  دارای یکی از بزرگترین پارک‌های سرگرم کننده به نام Atlantis و همچنین مارک‌های معروف بچه‌ها مانند LC Waikiki ، Nubebe ، Wenice Kids و B&G Store است. این مرکز خرید واقع در منطقه مرکزی شیشلی، بسیار نزدیک به Mecidiyeköy، تنها دو ایستگاه مترو فاصله‌ی آن تا تکسیم است. اگر فقط یک روز فرصت خرید دارید، از Cevahir دیدن کنید.

مرکز خرید Optimum ، Kadıköy

اگر از Kadıköy دیدن می‌کنید، Optimum مکان مناسبی برای خرید است.مارک‌های معروف مانند Panço ، Wenice Kids و Kanz  در این مرکز خرید موجود هستند.

فروشگاه عزیز ب ب Aziz Bebe 

از زیباترین لباس‌ها تا مد روز بچه‌گانه، همه آنها را در فروشگاه بچه های عزیز بیبه خواهید یافت. در این مرکز خرید می‌توانید به دنبال پوشاک بچه‌گانه از نوزادان تازه متولد شده تا کودکان نوپا و فراتر از آن باشید. 

مشخصات محصولات فروشگاه عزیز ب ب

در زیر مشخصات محصولات مرکز خرید عزیز ب ب را مشاهده می‌کنید:
1.    لباس بچه عزیز عزیز از کیفیت بالا ساخته شده است!
2.    بچه های شما با لباس های زیبا عزیز بی بی خوشحال می شوند!
3.    شیک، مقرون به صرفه و راحت طراحی شده است!
4.    چاپ، گلدوزی و لوازم جانبی مورد استفاده در محصولات ضد باکتری است.
5.    حاوی مواد مضر برای سلامتی و پوست نیست.
6.    کوچولوهای شما را گرم و شاد نگه می دارد!
7.    قابل شستشو در ماشین
8.    حداکثر شستشو 30 درجه
9.    ساخت ترکیه

فروشگاه آرمانی جونیور Armani Junior

یک نام تجاری برای کودکان تحت نام تجاری جورجیو آرمانی‌ست که طراحی آن به صورت ایتالیایی شکل گرفته است. محصولات کودک این مرکز خرید راحت، بادوام و شیک هستند. آرمانی جونیور لباس‌ها و لوازم جانبی آن را  با دقت طراحی کرده و برای همه بچه های تازه متولد شده تا نوجوانان 16 ساله لباس دارد.

فروشگاه بربری Burberry Kids

Burberry که در سال 1856 تأسیس شد، مترادف با طراحی لوکس بریتانیایی است. لباس بچه گانه باربری این سنت را با طیف وسیعی از لباس‌های کودکان ادامه می دهد. 

شهرت خرید در استانبول از دیرباز تا کنون

مراکز خرید کودکان در استانبول بسیار مشهور هستند زیرا گردشگران از سراسر جهان به خرید در ترکیه علاقه زیادی داشته و برای کودکان خود از این مراکز خرید می‌کند. در پشت همه اشعار سروده شده توسط شاعر برای استانبول نه تنها زیبایی آن بلکه شهرت خرید نیز به چشم می‌خورد. برای خرید در این شهر می‌بایست مراکز خرید در استانبول را بشناسید و بهترین خریدها را در مراکز خرید آن داشته باشید.

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.