Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

معرفی لوکس‌ترین هتل‌های آفریقای جنوبی

 کشور آفریقای جنوبی از جذاب‌ترین و زیباترین بخش‌های کره زمین است که بازدید از آن گردشگران را شگفت‌زده خواهد کرد. طبیعت بی‌حدوحصر و تنوع گونه‌های جانوری این کشور خارق‌العاده، گردشگران بسیاری را شیفته بازدید از آفریقای جنوبی نموده است. با این حال، آشنایی با لوکس‌ترین هتل‌های آفریقای جنوبی برای یک اقامت رویایی خالی از لطف نیست.

کشور آفریقای جنوبی با وجود قرارگیری در منطقه استوایی، ازجمله کشورهای دارای آب‌وهوای چهار فصل است. به همین دلیل، تورهای بسیاری در ایام سال برای بازدید از جاذبه‌های شگفت‌انگیز این کشور آفتابی برپا می‌شود.

گردشگرانی که دوست دارند سفری متفاوت به آفریقای جنوبی را تجربه کنند، می‌توانند برای ایام سفر خود در این کشور، در هتل‌های لوکس آفریقای جنوبی اقامت گزینند. هتل‌های لوکس آفریقای جنوبی که همگی در رده هتل‌های پنج ستاره لوکس بین‌المللی قرار دارند، از فاخرترین اقامتگاه‌های دنیا به شمار می‌آیند. از همین رو، در ادامه این مطلب به معرفی لوکس‌ترین هتل‌های آفریقای جنوبی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

شماره 1- هتل One & Only

 هتل One & Only که شهر کیپ تاون آفریقای جنوبی قرار دارد، خود به تنهایی می‌تواند یک مقصد گردشگری مجلل باشد. این ریزورت شگفت‌انگیز در دل یک آمفی‌تئاتر طبیعی شکل گرفته است که چشم‌انداز نفس‌گیری از کیپ تاون و صخره‌های قله شیطان و کوه تیبل را به نمایش می‌گذارد. هتل وان اند انلی از باشکوه‌ترین و شیک‌ترین مکان‌ها در ساحل ویکتوریا و آلفرد است که اقامتی شایسته و لوکس را نوید می‌دهد.

یکی از خاص‌ترین بخش‌های این هتل مراکز تخصصی اسپا است که تحت نظر اسپاتراپیست‌های حرفه‌ای به صورت خصوصی می‌توانید تجربه خالق‌العاده‌ای را رقم بزنید. یکی دیگر از وجه تمایزهای این هتل برخورداری از بزرگ‌ترین استخر آب گرم در آفریقای جنوبی است که با باغ‌های پوشش گیاهی جزیره گرمسیری احاطه شده است.

علاوه بر این، در رستوران نوبو کیپ تاون انلی می‌توانید سفری فراموش‌نشدنی با طعم برترین و لذیذترین خوراکی‌ها که به خلاقانه‌ترین شیوه ممکن آماده می‌شود را تجربه کنید. این رستوران فرصتی عالی برای چشیدن طعم غذاهای خارق‌العاده ژاپنی- پرویایی است تا ترکیبی مدرن از خوراکی‌های کلاسیک ژاپنی را که با طعم‌های پرویایی آمیخته شده است و با مهارت دستان آشپز نوبو با ستاره میشلنی آماده گشته است، میل کنید.

بار شیک با معماری منحصربه‌فرد ویستا در هتل وان اند انلی از بهترین مکان‌های شهر کیپ تاون برای نوشیدن یک نوشیدنی دل‌چسب در محیطی آرام با منظره‌ای باورنکردنی است. برای خلق یک تجربه شگفت‌انگیز و فراموش‌نشدنی می‌توانید به رستوران ایزولا هتل وان اند انلی رفت. این رستوران خارق‌العاده در کنار استخر، ترکیبی از لذیذترین خوراکی‌ها از انواع سالاد گرفته تا غذاهای دریایی، نان تازه و غذاهای سبک را به همراه ناب‌ترین نوشیدنی‌ها پذیرای میهمانان خود است.

هزینه اقامت در این هتل حدود شبی 538 یورو می‌باشد.

تور افریقای جنوبی

شماره 2- هتل Cape Grace

هتل کیپ گریس که از هتل‌های مجلل کیپ تاون آفریقای جنوبی به شمار می‌رود، بین اسکله‌ای خصوصی در ساحل ویکتوریا و آلفرد و مارینای بین‌المللی آرام واقع شده است. این هتل پنج ستاره آمیخته‌ای از طرح‌های سنتی و مدرن برای خلق مهمان‌نوازی به یادماندنی است.

هتل کیپ گریس همچون یک شبه جزیره از سه سمت با آب احاطه شده است و محیطی آرام و بانشاط را پدید آورده است. این هتل یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها در آفریقای جنوبی است که از تنوع فراوان نوشیدنی در آن می‌توان لذت برد. میهمانان هتل گریس کیپ می‌توانند اوقات فراغت خود را در آبگرم واقع بر فراز هتل بگذرانند. این اسپا با چشم‌اندازی پانوراما و خیره‌کننده از کوه تیبل، شهر کیپ تاون و مارینا با قایق‌های بادبانی زمانی عالی برای رهایی از دغدغه‌ها و سپری کردن یک تعطیلات رویایی است. در این اسپا می‌توانید با فرهنگ مردم آفریقای جنوبی، افسانه‌ها و درمان‌های سنتی آن‌ها آشنا شوید.

هزینه اقامت در اتاق‌های این هتل از شبی 523 یورو آغاز می‌شود.

هتل های آفریقای جنوبی

شماره 3- هتل اویستر باکس

هتل اویستر باکس، هتلی باشکوه در ساحل خارق‌العاده Umhlanga است که نمایی نفس‌گیر و خیره‌کننده به فانوس دریایی نمادین و اقیانوس هند دارد و به راحتی می‌توان به ساحل آن رسید. هتل اویستر از مرکز دوربان و فرودگاه بین‌المللی کینگ شاکا تنها 15 دقیقه فاصله داشته و دسترسی آسانی به بهترین جاذبه‌های گردشگری کوآزولو ناتال دارد.

این هتل لوکس و مجهز از 62 اتاق، 16 سوئیت و 8 ویلا به صورت جداگانه تشکیل شده است که هر کدام با امکانات رفاهی کامل و چشم‌اندازهای زیبا و رعایت دقیق‌ترین جزئیات برای خلق اقامت رویایی طراحی شده‌اند.

از بخش‌های مهیج هتل اویستر می‌توان به رستوران حیاط نخل (Palm Court) اشاره کرد. این رستوران که در فضای باز و باشکوه با لوسترهای کریستالی خیره‌کننده قرار دارد که قدمت آن به استفاده در هتل ساویو برمی‌گردد. در این محیط بی‌نظیر می‌توان در کنار لذت بردن از نوای پیانونوازی زیبا از طعم چای خوش‌طعم آن شگفت‌زده شد. لذت بردن از میز بوفه با منوی متنوع و انواع شیرینی‌های وسوسه‌برانگیز با چیدمانی چشم‌نواز از لحظات جذاب اقامت در هتل اویستر است. یکی از خاص‌ترین خوراکی‌های این رستوران که همه را شیفته خود می‌کند، ساندویچ "چیکن مایو" بیا تولمن است که با بادام پوست کنده آراسته شده است.

در کنار رستوران Grill Room  ، رستوران Ocean Terrace با تنوع گسترده‌ای از غذاهای دریایی با چشم‌اندازی شگفت‌انگیز و دکوراسیونی منحصربه‌فرد شبیه آب‌نبات، یک رستوران بین‌المللی محبوب به شمار می‌آید. بوفه کاری این رستوران تجربه متفاوت و خاص از غذاهای هندی را رقم میزند.

قیمت اقامت در اتاق‌های این هتل از شبی 398 یورو آغاز می‌شود.

هتل های لوکس

شماره 4- هتل The Twelve Apostles

هتل توالو اپاسلز (دوازده حواری) که در جاده دیدنی کیپ تاون قرار دارد از پرافتخارترین هتل‌های آفریقای جنوبی است که سالانه میزبان گردشگران بین‌المللی بسیاری است. این هتل بوتیک پنج ستاره و فوق‌العاده بر فراز اقیانوس اطلس قرار دارد و با جاذبه‌های طبیعی خیره‌کننده‌ای همچون پارک ملی کوه تیبل (از مکان ثبت شده به عنوان میراث جهانی است) و رشته‌کوه‌های دوازده حواریون احاطه شده است.

بار و کافه این هتل در زمان غروب آفتاب از دیدنی‌ترین قسمت‌های شهر است که چشم‌اندازی بی‌نظیر را به تصویر می‌کشد. تماشای نهنگ‌ها در فصل مناسب از تراس هتل فرصتی ناب برای تجربه‌ای خارق‌العاده در این هتل است. از تفریحات خاص و منحصربه‌فرد هتل دوازده حواری می‌توان به هلی استوپ اختصاصی اشاره کرد که فرصتی بی‌نظیر برای سفر دیدنی با هلیکوپتر بر فراز شبه جزیره نفس‌گیر کیپ تاون فراهم می‌کند.

اسپا هتل دوازده حواری از اسپاهای درمانی و معروف آفریقای جنوبی است که تاکنون جوایز بسیاری را برنده شده است. این اسپا در فضایی چشم‌نواز با منظره بی‌حد و حصر و تاثیرگذار از اقیانوس اطلس، مکانی عالی برای رهایی ار دردها و دغدغه‌ها و کسب آرامش است.

از تفریحات دیگری که هتل دوازده حواریون برای میهمانان خود در نظر گرفته است می‌توان به استفاده از زمین گلف، تفریحات فراوان و مناسب برای کودکان، پرواز بر فراز آسمان برای  تماشای غروب خورشید، بازدید از تاکستان و چیدن انگور، قدم زدن در باغ گیاهان دارویی و چیدن گیاهان مناسب طبق نظر متخصصان و درست کردن نوشیدنی مخصوص خود اشاره کرد که از تجربیات شگفت‌انگیز اقامت در این هتل خارق‌العاده است.

ناگفته نماند رستوران‌های هتل دوازده حواریون از معتبرترین و بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی است که توسط مجلات معتبر و گردشگران بین‌المللی بارها تحسین شده است. رستوران Azure با چشم‌انداز مسحورکننده و پانوراما از اقیانوس با خوراکی‌های لذیذ و رستوران کافه گریل از بهترین مکان‌های چشیدن طعم غذاهای منحصربه‌فرد در کنار خانواده در محیطی آرام است.

هزینه اقامت در اتاق‌های این هتل از شبی 353 یورو آغاز می‌شود.

کیپ تاون

برای اطلاع از  تور آفریقای جنوبی سپند پرواز شرق با کارشناسان فروش تماس حاصل کنید.

درباره نویسنده...

یاشار عمرانی

مابین 3 الی 4 سطر...
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.