Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

لوکس‌ترین هتل‌های اسپانیا برای یک اقامت منحصربه‌فرد و تکرار نشدنی

گذراندن یک تعطیلات رویایی و فراموش‌نشدنی در اسپانیا از خواسته‌های تمامی گردشگرانی است که این مقصد گردشگری خارق‌العاده را انتخاب می‌کنند. اقامت در لوکس‌ترین هتل‌های اسپانیا یکی از هیجان‌انگیزترین روش‌های خلق یک تعطیلات منحصربه‌فرد است.

هتل‌های لوکس اسپانیا با دکوراسیون‌های چشمگیر و چشم‌اندازهای زیبا از دریا یا سایر اماکن دیدنی اسپانیا، از پرطرفدارترین هتل‌های اروپا به شمار می‌آیند که توریست‌های بی‌شماری از سراسر دنیا برای اقامت آن‌ها را انتخاب می‌کنند. اقامتی راحت و فرح‌بخش در کنار آخرین امکانات و تجهیزات لوکس تعطیلاتی آرامش‌بخش را فراهم می‌کند.

در ادامه این مطلب به معرفی لوکس‌ترین هتل‌های اسپانیا برای یک اقامت منحصربه‌فرد و تکرار نشدنی می‌پردازیم.

شماره 1- هتل Ikos Andalusia

هتل ایکاس آندالوسیا در امتداد خط ساحل طلایی و باشکوه جنوب اسپانیا قرار گرفته است و با پذیرایی لوکس و مدیترانه‌ای خود در چشم‌اندازی بی‌نظیر از سواحل خیره‌کننده جنوبی اسپانیا میزبان گردشگران است. این هتل در نزدیکی منطقه گردشگری زیبای ماربلا، استپونا و جبل‌الطارق قرار دارد. هتل ساحلی ایکاس در کنار سواحل آرام و چشم‌نواز Playa de Guadalmansa قرار گرفته است که چشم‌انداز بی‌نظیری از بالکن‌های اتاق به این منظره حیرت‌انگیز دارد.

تمامی هزینه‌های اقامتی در هزینه اصلی پرداختی لحاظ می‌شود تا از یک اقامت مجلل ، آرام و فراموش‌نشدنی لذت ببرید. این هتل در فاصله کمتر از یک ساعت با فرودگاه مالاگا قرار دارد. در کنار اقامت در اتاق‌های بسیار مجهز و لوکس این هتل پنج ستاره، میهمانان می‌توانند دست‌پخت سرآشپزان ستاره‌دار میشلنی را میل کنند و از غذاهای متنوع آسیایی گرفته تا اسپانیایی، یونانی و ایتالیایی لذت ببرند.

در هتل ایکاس سرگرمی‌های متنوعی در تمامی ساعات شبانه‌روز برای بزرگ‌سالان و کودکان در نظر گرفته شده است. ورزش‌های آبی، آکادمی فوتبال، باشگاه‌های کودکانه، قایقرانی، اسپا، تفریح در کنار ساحل با دنیایی از خوراکی‌های گوناگون و DJ مقیم در هتل، بخشی از سرگرمی‌های هتل ایکاس آندولوسیا برای میهمانان خود است.

تور اسپانیا

شماره 2- ریزورت Anantara Vila Padierna

ریزورت پنج ستاره و لوکس آنانتارا ویلا در مکانی رویایی در آندلوس و مابین ماربلا، بنهاویس و استپونا در جنوب اسپانیا قرار گرفته است. این تفرجگاه مجلل با چشم‌اندازی خاطره‌انگیز از دریای مدیترانه به همراه سه زمین گلف، دریاچه‌ای آرام و آمفی‌تئاتر رومی احاطه شده است و یک محیط منحصربه‌فرد برای اقامتی مفرح و آرامش‌بخش را فراهم می‌کند. اتاق‌های این هتل با آثار هنری کلاسیک آراسته شده‌اند و منظره‌ای خیره‌کننده را پدید آورده‌اند. اقامت در اتاق‌های مجلل و لوکس هتل آنانتارا که دارای بالکن شخصی، مینی بار و دوش بارانی است، لحظات فراموش‌نشدنی را رقم میزند.

مهارت دستان سرآشپزان ستاره‌دار میشلنی در تهیه انواع خوراکی از غذاهای دریایی تازه گرفته تا سوشی، غذاهای سنتی مدیترانه‌ای و اسپانیا بخشی از طیف گسترده تجربه غذایی است که می‌توانید در این ریزورت تصور کنید. این هتل مکانی عالی برای سفر با خانواده است و در کنار باشگاه هیجان‌انگیز نگهداری بیست‌وچهار ساعته از کودکان، سرگرمی‌های مفرحی را نیز برای میهمانان خود در نظر گرفته است. استراحت در سالنی مجلل با چشم‌اندازی پانوراما از دریاچه و صخره‌های جبل‌الطارق، اسپا، شنا در آبگرم، ماساژ صورت و ماساژ بدن، حمام رومی بی‌نظیر و بزرگ، حمام و استخر در باغ، بخشی از تفریحات دوست‌داشتنی هتل آنانتارا است.

این هتل بی‌نظیر در فاصله 10 دقیقه‌ای از منطقه لوکس گردشگری ماربلا واقع شده است و به یک محیط تفریحی لوکس و فراموش‌نشدنی با قایق‌های تفریحی مجهز و لوکس تبدیل شده است.

شماره 3- هتل Don Pep Gran Melia

هتل مشهور و زیبای دن پپ گرن در حاشیه آب‌های منطقه Costa Del Sol واقع شده است و فضایی دل‌انگیز را پدید آورده است. این هتل باشکوه فاصله بسیار کوتاهی از منطقه گردشگری ماربلا دارد. چشم‌اندازی باورنکردنی و رویایی از دریای مدیترانه در یک اقامتگاه لوکس و راحت، گردشگران بسیاری را به سوی رزرو و اقامت در هتل دن پپ جذب کرده است.

این هتل لوکس با اتاق‌های بسیار مجهز و شیک به همراه کیفیت بالای خدمات، از دوست‌داشتنی‌ترین اقامتگاه‌های اسپانیا برای گذراندن یک تعطیلات منحصربه‌فرد به شمار می‌آید. رستوران لوکس T-Bone Grill، رستوران Tahini و سوشی بار، بار خاویار و  صدف، کلوپ ساحلی کاپوچینو با انواع اسنک و خوراکی‌های بین‌المللی از بخش‌های هیجان‌انگیز این هتل جذاب است.

هتل های اسپانیا

شماره 4- هتل کاخ زافیرو آندراتکس

هتل زافیرو نگینی درخشان در خط ساحلی مایورکان است که در فاصله 7 کیلومتری از اسکله آندراتکس قرار گرفته است. این بهشت دیدنی از بهترین مکان‌های گردشگری برای لمس زیبایی‌های مایورکا است. این هتل لوکس پنج ستاره با 304 سوئیت مجلل، یک مکان تفریحی کاملاً لوکس است که میهمانان می‌توانند در استخرهای اختصاصی روی پشت‌بام یا وان های حمام با ماساژ با چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر اوقات فراغت خود را سپری کنند. این هتل دارای 11 استخر روباز و 2 استخر سرپوشیده می‌باشد. علاوه براین، بسیاری از اتاق‌ها دارای استخر خصوصی هستند.

هتل زافیرو مکانی ایده آل برای لذت بردن از آرامش مایورکا و آب‌های شفاف آن و گشت‌وگذار در دل کوه‌ها و روستاهای کوچک اطراف آن است. همچنین میهمانان هتل می‌توانند در چهار رستوران مجلل و شیک هتل زافیرو طعم خوراکی‌های بی‌نظیر دریایی و بین‌المللی را در کنار طعم دل‌نشین غذاهای سنتی مایورکانی تجربه کنند.

هتل کاخ زافیرو با قرارگیری در نزدیکی باشگاه گلف آندراتکس مکانی عالی برای گلف بازان است تا تعطیلات رویایی خود را به نحو احسنت سپری کنند. سایر علاقه‌مندان ورزش‌های خانوادگی نیز می‌توانند از ورزش‌های آبی در سواحل زیبای آن همچون موج‌سواری، قایقرانی و جت اسکی لذت ببرند.

شماره 5- هتل Fariones

هتل فاروینز در قلب پوئرتو دل کارمن واقع شده است. این هتل مجلل و بی‌نظیر با سوئیت‌های مدرن و چشم‌اندازی دلربا و نفس‌گیر به همراه متنوع‌ترین منوی غذایی از بهترین و لوکس‌ترین هتل اسپانیا برای گذراندن تعطیلات زوج‌ها است. هتل فاریونز اولین هتل ساخته شده در منطقه Lanzarote است؛ با این حال با بازسازی‌های انجام گرفته در آن در سال‌های اخیر همچنان یکی از منحصربه‌فردترین و لوکس‌ترین مکان‌های اقامتی در این بخش می‌باشد. این هتل فاخر و دوست‌داشتنی در کنار ساحل و در نزدیکی رستوران ها و فروشگاه‌های محلی قرار دارد و فضایی بی‌نظیر را برای تجربه اقامتی لوکس در دل اسپانیا فراهم می‌کند.

خدمات ارائه شده در هتل فاریونز در سطح جهانی قرار دارد و فعالیت‌های متعددی در آن برای رفاه میهمانان در نظر گرفته شده است؛ از زمین‌های تنیس پیشرفته تا سالن‌های بدن‌سازی لوکس. این هتل منحصربه‌فرد، تاکستانی ویژه و مزرعه‌ای اختصاصی برای تولید پنیر دارد و فرصت‌های زیادی را برای لذت بردن از اقامت در هتل فاریونز را فراهم کرده است. زمین گلف طراحی شده توسط معمار مشهور ران کربی فضایی بی‌نظیر را برای گلف بازان در سطح پیشرفته و مبتدی تدارک دیده است.

اسپانیا

برای اطلاع از  تور اسپانیا سپند پرواز شرق با کارشناسان فروش تماس حاصل کنید.

درباره نویسنده...

یاشار عمرانی

مابین 3 الی 4 سطر...
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.