Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

مراکز خرید معروف اسپانیا | شیک پوشی به سبک اسپانیایی

 اسپانیا دارای مکان‌های خرید در فضای باز فوق‌العاده است، مانند Gran Va. لازم است بدانید که مراکز خرید متعددی در اسپانیا با طیف متنوعی از فروشگاه‌ها وجود دارد که اقلام شخصی، لوازم خانگی، سرگرمی، و کالاها و خدمات لوکس را می‌فروشند. مراکز خرید معروف اسپانیا قیمت‌های استانداردی دارند، بنابراین می‌توانید چیزهای خوب را با قیمت‌های ارزان پیدا کنید. بهترین جنبه خرید در اسپانیا این است که بسیاری از مراکز خرید، شامل سینما، رستوران و مکان‌های تفریحی هستند.بنابراین، پس از پایان خرید، می‌توانید برخی از غذاهای محلی، نوشیدنی‌ها و فیلم‌ها را امتحان کنید. لیست ما از بهترین مراکز خرید اسپانیا را بخوانید تا در مورد چنین فعالیت‌های جذاب بیشتر بدانید.

10 مرکز خرید معروف در اسپانیا برای خریدی باشکوه

نمی‌دانید در کشوری که به La Tomatina معروف است کجا خرید کنید. خب، در اینجا لیستی از 10 مرکز خرید معروف در اسپانیا آورده شده است که شما را در وضعیت فوق العاده ای قرار می دهد.

راهنمای معرفی کشور اسپانیا را بخوانید

Diagonal Mar

مرکز خرید دیاگونال مار بهترین محصولات مد، ورزش، لوازم خانگی و بهداشتی و زیبایی را هم برای خانواده‌ها و هم برای خریدهای تنهایی دارد. این مرکز خرید بارسلونا تقریباً 200 فروشگاه دارد، از جمله آدیداس، لاکوست، و لیوایز، در میان سایر برندهای مد مشهور. به غیر از مغازه‌ها، مرکز خرید دارای مجموعه‌ای فوق العاده از رستوران‌ها است که غذاهای لذیذی از غذاهای محلی و بین المللی را سرو می‌کنند. رستوران‌ها انواع نوشیدنی‌ها، میان‌وعده‌ها و وعده‌های غذایی دلچسب را ارائه می‌دهند که ممکن است کل خانواده از آن لذت ببرند. Diagonal Mar همچنین دارای گزینه‌های تفریحی و استراحتی مختلفی است، از جمله یک سالن بولینگ و بیش از 15 سینما که جدیدترین فیلم‌های پرفروش را به نمایش می‌گذارند.

  • مکان - آوینگودا دیاگونال، 3، 08019 بارسلون، اسپانیا
  • زمان بندی :دوشنبه تا یکشنبه - از ساعت 9:00 صبح تا 9:00 شب
    یکشنبه تعطیل است
    امکانات و خدمات:خريد كردن، ناهار خوری، سرگرمی، سالن بولینگ

Diagonal Mar

 Centro Comercial La Gavia

اگر به‌دنبال مبلمان هستید یا فقط می‌خواهید شمع‌های ارزان تهیه کنید، La Gavia یکی از بهترین مکان‌ها برای رفتن در اروپا است: این مکان خانه یکی از دو فروشگاه IKEA مادرید است (نکته برتر: سعی کنید در یک روز هفته از جمعیت دوری کنید). این مرکز خرید، که در انتهای خط 1 مترو قرار دارد، دارای مجموعه وسیعی از فروشگاه‌ها، از جمله پوشاک زنانه و مردانه، فروشگاه‌های اسباب‌بازی و فروشگاه‌های فناوری و همچنین سینما است. گزینه‌های مختلفی برای غذا نیز وجود دارد: Five Guys، یک رستوران برگر برجسته، یکی از جدیدترین فست فودهایی است که در این منطقه افتتاح شده است.

  • مکان - C. Adolfo Bioy Casares, 2, 28051 Madrid, Spain
  • زمان بندی - دوشنبه تا یکشنبه - 10:00 صبح تا 10:00 شب
  • امکانات و خدمات:خريد كردن، ناهار خوری، سرگرمی، توالت به خوبی تسهیل شده است

 Centro Comercial La Gavia

Centro Comercial Madrid Xanadú

مادرید زاناد، واقع در جنوب غربی شهر، بسیار بیشتر از این است که یکی از بهترین مراکز خرید اسپانیا باشد. مجموعه‌ای زیبا از فروشگاه‌ها و رستوران‌ها، و همچنین منطقه برفی مادرید، بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده اسپانیا، دارد. سینما، سالن بولینگ، و مینی گلف نیز وجود دارد، بنابراین برای همه اعضای خانواده چیزی وجود دارد.

این مرکز خرید مادرید یکی از بهترین مراکز خرید این کشور است. خب، آن وقت در مورد چه چیزی فکر می کنید؟ حتما باید از این معماری شگفت انگیز دیدن کنید.

  • مکان - C. Puerto de Navacerrada، کیلومتر 23، 28939 Arroyomolinos، مادرید، اسپانیا
  • زمان بندی - دوشنبه تا یکشنبه - از 10:00 صبح تا 10:00 شب
  • امکانات و خدمات: خريد كردن، ناهار خوری، سرگرمی، منطقه برفی مادرید، سالن بولینگ، مینی گلف

 مارمگنوم

Maremagnum در انتهای یک اسکله چوبی در بندر Vell بارسلون قرار دارد. ساختار آن طراحی بسیار منحصر به فرد و جذابی دارد. به دلیل ورودی آینه‌ای آن نمی‌توانید بدون گرفتن عکس از کنار آن رد شوید! مغازه‌های متعددی برای مد، اثاثیه منزل و چیزهای دیگر در منطقه خرید یافت می‌شود. اگر خرید همان چیزی است که به دنبال آن هستید، این ممکن است یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در اسپانیا باشد؟ سریع‌ترین راه برای رسیدن به آنجا این است که از پلازا کاتالونیا تا لاس رامبلاس پایین بروید و جمعیت را از طریق اسکله دنبال کنید. پیاده‌روی لذت‌بخش‌تر یا عاشقانه‌تر از اینجا پیدا نخواهید کرد، به‌خصوص اگر به اطراف غروب آفتاب بروید. 

  • مکان - Moll d'Espanya، 5، 08039 بارسلون، اسپانیا
  • زمان بندی - دوشنبه تا یکشنبه - از 10:00 صبح تا 10:00 شب
  • امکانات و خدمات: خريد كردن، ناهار خوری، سرگرمی، ورودی آینه کاری شده

La Roca Village

اعضای کارکنان آماده پاسخگویی به سوالات مربوط به جاذبه‌های منطقه هستند. تا کنون، خرید در اینجا یکی از بهترین چیزها برای انجام در اسپانیا است. بروشورها و نقشه ها  برای فعالیت‌ها و رویدادها فراوان هستند. می‌توانید در مورد برنامه پاداش خطوط هوایی و نحوه کسب درآمد و صرف مایل در مرکز خرید پرس و جو کنید.

  • مکان - La Roca Village s/n، 08430 Santa Agnès de Malanyanes، بارسلون، اسپانیا
  • زمان بندی - دوشنبه تا یکشنبه - از 10:00 صبح تا 9:00 بعد از ظهر
  • امکانات و خدمات: خريد كردن، ناهار خوری، سرگرمی، رویدادهای سازمان‌دهی شده
    نقشه ها و بروشورها برای جاذبه های اطراف

El Corte Inglés

خرید یکی از مواردی است که هر کشوری را به یکی از بهترین مقاصد ماه عسل در جهان تبدیل می‌کند. هنگامی که در اولین روز در بارسلونا در Plaza Catalunya از Aerobus پیاده می‌شوید، یکی از اولین چیزهایی که با آن روبرو می‌شوید مرکز خرید El Corte Ingles است. این بزرگترین مرکز زنجیره‌ای است که در سراسر بارسلون گسترده شده است. این نسخه اسپانیایی Macy's است و یکی از بهترین مکان‌ها در بارسلونا برای خرید لباس‌های طراحان، لوازم جانبی و لوازم آرایشی است. اگر نمی‌خواهید زمان زیادی را صرف خرید کنید یا به مکانی نیاز ندارید که همه اعضای خانواده یا دوستانتان بتوانند آنچه را که در جستجوی آن هستند، بدون نیاز به جدا شدن و رفتن به فروشگاه‌های مختلف پیدا کنند، این مرکز خرید بهترین انتخاب است. 

  • مکان - مادرید در 79 Calle Raimundo Fernández Villaverde، اسپانیا
  • زمان بندی - دوشنبه تا یکشنبه - از 10:00 صبح تا 10:00 شب
  • امکانات و خدمات : خريد كردن، ناهار خوری، سرگرمی

اطلاعات کامل و به روز در رابطه با ویزای اسپانیا و نحوه‌ی اخذ این ویزا

Las Arenas de Barcelona

ساختمان لاس آرناس در نگاه اول یک مرکز خرید به نظر نمی‌رسد. از بیرون یک اثر تاریخی به نظر می رسد و یکی از آنهاست. قدمت این سازه در حدود سال 1900 است. زمانی یک میدان گاوبازی بود، و بعداً بازسازی شد و در سال 2011 به یک مرکز تجاری تغییر طراحی کرد. امروزه یکی از جالب‌ترین مراکز خرید است که می‌توانید از آن بازدید کنید: علاوه بر یک تعداد زیادی مغازه در سه سطح مرکز پخش شده است، یک سینما، یک سالن ورزشی، رستوران های متعدد و حتی یک موزه راک وجود دارد.

  • مکان - Gran Via de les Corts Catalanes, 373-385, 08015 Barcelona, Spain
  • زمان بندی: دوشنبه تا شنبه - از ساعت 9:00 صبح تا 9:00 شب
    یکشنبه تعطیل است
  • امکانات و خدمات: خريد كردن، ناهار خوری، سرگرمی، سالن ورزش، موزه صخره

 Glòries

Gl0ries، یک مجتمع خرید بزرگ با یک سوپرمارکت، فروشگاه‌های مختلف، مواد غذایی و یک سالن سینما که در آن می‌توانید جدیدترین فیلم‌ها را ببینید، در نزدیکی برج دیدنی آگبار قرار دارد. Gl0ries دارای مجموعه‌ای عالی از پوشاک، اقلام آرایشی، کتاب و موسیقی است. به غیر از مغازه‌ها، فست فودها و رستوران های لذیذی وجود دارد که انواع تخصص ها را برای برآوردن سلیقه ها و سنین مختلف سرو می‌کنند. بنابراین چه به دنبال غذاهای گیاهی، وگان یا غیر گیاهی باشید، Glories همه اینها را دارد. در نهایت، Glories یک مرکز خرده فروشی در فضای باز است که به مشتریان اجازه می‌دهد در محیطی با نور طبیعی فراوان و هوای تازه خرید کنند.

  • مکان - آوینگودا دیاگونال، 208، 08018 بارسلون، اسپانیا
  • زمان بندی:دوشنبه تا شنبه - از ساعت 9:00 صبح تا 10:00 شب
    یکشنبه تعطیل است
  • امکانات و خدمات: خريد كردن، ناهار خوری، سرگرمی، ساختار فضای باز، سوپر مارکت

مراکز خرید معروف اسپانیا؛ تجربه‌ای فراموش نشدنی از خرید

چنانچه قصد داریم به مراکز خرید معروف اسپانیا دسترسی داشته باشید، می‌توانید با تور اسپانیا به این کشور رفته و به این مراکز خرید دسترسی مستقیم داشته باشید.

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.