Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

چک لیست سفر به آفریقای جنوبی

به نظر می‌رسد آفریقای جنوبی به عنوان یک مقصد خیره‌کننده، پاتوق بسیاری از گردشگران خواهد بود، این کشور از زیبایی‌های طبیعی تا تاریخ و فرهنگ را در خود جای داده است.علاوه بر ملزومات بدیهی سفر، مانند پول نقد، پاسپورت/ ویزا،  کارت‌های خودپرداز/اعتباری، بازدیدکنندگان آفریقای جنوبی مایلند لباس مناسب، وسایل الکترونیکی  و ملزومات پزشکی را به همراه داشته باشند؛ به این منظور چک لیست سفر به آفریقای جنوبی را برای شما تهیه کرده‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

سفر به آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی محیط‌هایی از صخره‌های پرتگاه، سواحل بکر، جنگل‌های سرسبز، تالاب‌ها و شهرهای شلوغ کیپ تاون و ژوهانسبورگ را ارائه می‌دهد. آفریقای جنوبی به عنوان جنوبی‌ترین کشور در قاره آفریقا، مقصد مورد علاقه گردشگران، مسافران و ماجراجویان است.

لباس‌های فصلی

آفریقای جنوبی یک مکان ایده‌آل برای بازدید در هر زمان از سال است؛ اما از آنجایی که این کشور در نیمکره جنوبی قرار دارد، فصل‌های شما احتمالاً معکوس خواهد شد. لباس‌های تابستانی سبک وزن خود را از نوامبر تا مارس بسته بندی کنید، زمانی که دما معمولاً به 30 تا 40 درجه سانتی گراد (86 تا 104 درجه فارنهایت) می‌رسد. چند تی شرت، چند پیراهن آستین بلند، شلوار نخی و یک ژاکت سبک را در بسته سفر خود قرار دهید. اگر قصد دارید زمانی را در ساحل بگذرانید، مایو و کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید و یک چتر برای آماده شدن برای بارندگی‌های مکرر در آن ماه‌ها به همراه داشته باشید. لباس‌های گرم‌تر را از ژوئن تا آگوست بپوشید، زمانی که دمای هوای عصر می‌تواند به  (حدود 40 درجه فارنهایت) کاهش یابد. و بدون توجه به فصل، عینک آفتابی و کفش‌های پیاده روی راحت همیشه مفید خواهند بود. اگر قصد دارید یک سافاری داشته باشید، ممکن است بخواهید یک جفت کفش پیاده روی محکم و کلاهی که به طور ایمن روی سر شما قرار می‌گیرد اضافه کنید.

وسایل الکترونیکی

چه برای دیدن مناظر زیبای طبیعی از آفریقای جنوبی دیدن کنید و چه برای دیدن بازی‌های بزرگ در یک سافاری حیات وحش، قطعاً دوربینی برای ثبت این خاطرات می‌خواهید. فراموش نکنید که باتری‌های یدکی، شارژرها و آداپتورهای خود و کارت‌های حافظه اضافی را به لیست بسته بندی خود اضافه کنید. اگر دوربین دوچشمی یا لنز دوربین تله فوتو دارید، آنها را همراه داشته باشید. تمام سیم‌ها، باتری‌ها و شارژرهای خود را در داخل یک سازمان‌دهنده لوازم الکترونیکی قرار دهید تا همیشه آن را مرتب نگه دارید.

آیا قصد دارید لپ تاپ، سشوار و سایر وسایل الکترونیکی را ببرید؟ برخی از هتل‌ها ممکن است دارای خروجی‌های استانداردی باشند که آمریکایی‌های شمالی به آن عادت کرده‌اند، اما در بیشتر کشور‌ها، انتظار می‌رود آداپتوری متناسب با انواع دوشاخه‌های C، G و M که در آفریقای جنوبی استفاده می‌شود، خریداری کنید یا بیاورید. آداپتور مسافرتی جهانی USB Eagle Creek زمانی کار می‌کند که در بیش از 150 کشور به دوشاخه متصل شود.

ملزومات پزشکی

مرکز کنترل بیماری می‌گوید خطر نسبی ابتلا بازدیدکنندگان به مالاریا در آفریقای جنوبی "کم" است، اما همچنان توصیه می‌کند اقدامات احتیاطی برای محدود کردن نیش پشه انجام شود. دافع حشرات یک امر ضروری است و CDC پیشنهاد می کند کسانی که قصد دارند زمان زیادی را در طبیعت بگذرانند، مانند کوهنوردان و تماشاگران حیات وحش، ممکن است بخواهند قبل از ورود به آفریقای جنوبی برای تجویز داروهای ضد مالاریا با پزشک خود تماس بگیرند. در صورت امکان، زیر پشه بند که توسط هتل یا شرکت تور شما ارائه شده است بخوابید.

کیف پول گردنی

با کیف پول گردنی در مقصدی به توریستی آفریقای جنوبی، باید با مرتب نگه داشتن وسایل خود از جیب بری و سرقت های کوچک جلوگیری کنید. این کیف پول گردنی برای نگه داشتن تلفن، پاسپورت، کیف پول و سایر اشیاء قیمتی درنظر گرفته می‌شوند.

آداپتور برق آفریقای جنوبی

آداپتور آفریقای جنوبی جدید یکی از مهم ترین مواردی که نباید بسته بندی را فراموش کرد، یک آداپتور برق با کیفیت خوب را به همراه داشته باشید. با استفاده از این آداپتور مفید، می‌توانید وسایل الکترونیکی خود را به راحتی در سوکت های آفریقای جنوبی وصل کنید. این یکی همچنین دارای پورت های USB برای شارژ تلفن و دوربین و غیره است.

 شبکه خصوصی مجازی (VPN)

 استفاده از VPN چیزی است که ممکن است قبلاً در نظر نگرفته باشید، اما در سفر به خارج از کشور کاملاً ضروری است. هنگام اتصال به منابع عمومی WiFi در هتل‌ها، کافه‌ها و فرودگاه ها VPN خود را روشن کنید تا از دسترسی هکرهای احتمالی به رمز عبور، شماره کارت اعتباری و سایر اطلاعات حساس جلوگیری کنید.

بیمه مسافرتی برای آفریقای جنوبی

 برای سفر خود به آفریقای جنوبی، مطمئن شوید که بیمه مسافرتی خوب و مطمئن دارید. بیمه مسافرتی علاوه بر ایجاد آرامش در طول سفر، هزینه‌های شما را در مواقع اضطراری پوشش می‌دهد.

چک لیست بسته بندی آفریقای جنوبی

در اینجا خلاصه‌ای از موارد ضروری برای هر لیست بسته بندی آفریقای جنوبی آمده است:

  • مدارک شناسایی (گذرنامه، گواهینامه رانندگی، ویزا)
  • پول، کارت اعتباری
  • پوشاک
  • مایو، ضد آفتاب
  • عینک آفتابی، کلاه
  • لوازم بهداشتی اولیه
  • دوربین، باتری
  • لپ تاپ، تلفن همراه، شارژر
  • دافع حشرات
  • در صورت تمایل داروی ضد مالاریا

آیا قبلاً با تور آفریقای جنوبی به این کشور سفر کرده‌اید؟ موارد دیگری را که می خواهید به این لیست از ملزومات اساسی برای تعطیلات در آفریقای جنوبی اضافه کنید در نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.