Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

پرجاذبه‌ترین شهر برزیل

برزیل با تسلط بر خشکی‌های آمریکای جنوبی کشوری بزرگ است که دارای جمعیت متنوعی است. سامبا در خیابان‌های شهرهایش در زمان کارناوال طنین‌انداز می‌شود، در حالی که هواداران متعصب فوتبال در استادیوم‌های کشور فریاد می‌زنند. پرجاذبه‌ترین شهر برزیل با داشتن برخی از زیباترین سواحل جهان و میراث فرهنگی غنی، مجموعه‌ای بی پایان از لذت‌ها دارد که بازدیدکنندگان را به سواحل آن متحیر و مجذوب می‌کند.

نقشه شهرهای برزیل

در زیر نقشه‌ی شهرهای برزیل را مشاهده می‌کنید:

بلو هوریزونته

این شهر که پایتخت ایالت میناس گرایس است، به دلیل منظره زیبایی که از کوه‌های سرا دو اسپینهاکو در نزدیکی آن ارائه می‌کند، نام‌گذاری شده است. بلو هوریزونته، مجموعه‌ای از آسمان‌خراش‌ها و فاولاها، خیابان‌های پردرخت و پارک‌هایی دارد که بازدید از آن را به طرز شگفت‌آوری زیبا می‌کند. به‌عنوان یک شهر بزرگ، تعدادی موزه و مکان‌های فرهنگی برای بازدید و همچنین برخی از معماری‌های چشمگیر به نمایش گذاشته شده است. بسیاری از مردم در راه اورو پرتو و تیرادنتس در اینجا توقف می‌کنند.

ناتال

ناتال که در میان گردشگران برزیلی که به خاطر دریا، خورشید و شن به اینجا سرازیر می شوند، محبوب است، متحیر کننده است. جدای از این، تنها فورته دوس ریس مگوس متمایز، که قدمت آن به سال 1598 بازمی‌گردد، واقعاً ارزش توقف دارد. از آنجایی که این شهر پایتخت ریو گراند دو نورته است، بسیاری از بازدیدکنندگان از آن به عنوان دروازه‌ای برای کشف مکان‌های جذاب تر در ایالت استفاده می‌کنند.

 سانتوس

سانتوس علاوه بر داشتن بزرگترین و مهم ترین بندر دریایی در آمریکای جنوبی، دارای سواحل زیبایی است که در ردیف بلوک‌های آپارتمانی سفید رنگ قرار گرفته‌اند که بر فراز شن هایشان چشم انداز دارند. در امتداد اسکله، باغ ساحلی وسیعی را خواهید یافت. که ارزش یک گشت و گذار در اطراف را دارد، همانطور که خیابان‌های قدیمی اطراف که محل اقامت اربابان قهوه بودند که در اینجا بر سر قیمت آن مذاکره می‌کردند.

اورو پرتو

اورو پرتو یک شهر استعماری لذت بخش که در میان دامنه های پایینی کوه های سرا دو اسپینهاکو قرار گرفته است، دارای یک مرکز تاریخی زیبا است، و دیدن اینکه چرا یک مقصد توریستی محبوب است دشوار نیست.این شهر که به معنای «طلای سیاه» است، در قلب هجوم طلای برزیل قرار داشت و با وجود اندازه کوچکش، در گذشته پایتخت ایالت بود. پرسه زدن در خیابان‌های سنگفرش شده در شهر قدیمی مانند قدم گذاشتن در زمان به عقب است و کلیساهای قدیمی که در بالای تپه ها پراکنده شده اند فقط به زیبایی صحنه می‌افزایند.

کامپو گرانده

ثروت این شهر روستایی از دامداری و کشاورزی به دست می‌آید. زمین قهوه‌ای رنگی که روی آن ساخته شده است به آن لقب «شهر سبزه» داده است. به عنوان یک ایستگاه مهم در مسیر تجاری بین آرژانتین، بولیوی، پاراگوئه و جنوب برزیل، کامپو گرانده نیز به دلیل افراد متنوعی که اکنون آن را خانه می‌نامند، حسی جهانی دارد. این شهر با بدنه دانشجویی بزرگش، مکانی پرجنب‌وجوش برای بازدید از شهر است.

بلم

به عنوان زیباترین شهر برای بازدید در آمازون، بازدیدکنندگان بهتر است در بلم از مانائوس توقف کنند. دارای یک مرکز استعماری دوست‌داشتنی، معماری خارق‌العاده و غذاهای خوشمزه است. در لبه خلیج گواخارا در نزدیکی دهانه آمازون، می‌توانید به مکان‌های دیگر در امتداد ساحل سفر کنید و همچنین در امتداد خود رودخانه آمازون حرکت کنید.

مانائوس

موقعیت مکانی Manaus که درست در قلب جنگل‌های بارانی قرار دارد، آن را به مقصد اصلی برای ماجراجویان به دنبال کشف آمازون تبدیل می‌کند. در حالی که شهر به خودی خود بسیار زیبا است، شگفتی های طبیعی جنگل‌های بارانی به طرز وسوسه انگیزی در نزدیکی آن قرار دارند، و بهتر است هر چه زودتر به جنگل بروید و بیابان آن را کشف کنید.

کوریتیبا

یک نمونه خارق‌العاده از آنچه برنامه‌ریزی شهری مؤثر می‌تواند به آن دست یابد، به لطف سیستم اتوبوس آینده‌نگر آن، به راحتی می‌توان به کریتیبا رفت. اگرچه این شهر زیباترین شهر جهان نیست، اما به اندازه کافی مکان خوبی برای گذراندن زمان بوده و باغ‌های گیاه‌شناسی دوست‌داشتنی یکی از نقاط برجسته آن است. برنامه ریزی شهری آن، کوریتیبا را به شهری سرسبز تبدیل کرده است.

بازدید از شهرهای برزیل، تجربه مسافرت شما را شیرین‌تر می‌کند!

با صداقت تمام، با بازدید از ریودوژانیرو نمی‌توانید به سفر خود خاتمه دهید. صدای سامبا در روحتان نفوذ خواهد کرد و مکان‌های دیدنی آن همیشه لذت بخش است. چنانچه قصد سفر به برزیل پیدا کرده‌اید به راحتی می‌توانید با تور برزیل و راهنمای سفر خوب به کشور رونالدینیو و پله سفر کنید.

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.