Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

بهترین زمان برای سفر به مالدیو

بهترین زمان برای تور مالدیو از نوامبر تا آوریل یعنی از اوایل آذر تا اواخر فررودین ماه است. جمهوری مالدیو، کشوری کوچک واقع در دریای عرب در اقیانوس هند، یکی از دیدنی‌ترین کشورها در آسیا است. این مکان به طور زیادی برای خانواده ها و برای ماه عسل ترجیح داده می‌شود. مالدیو در تمام طول سال گرم و آفتابی است و میانگین دمای آن بین 23 تا 31 درجه سانتیگراد است. بسته به فعالیت مورد علاقه شما، بهترین زمان برای بازدید از مالدیو می‌تواند در هر زمان از سال باشد، زیرا در مالدیو هیچ زمستانی وجود ندارد.

 

آب و هوای مالدیو

تور مالدیو

مالدیو که در خط استوا واقع شده است، در طول سال نور خورشید زیادی دریافت می‌کند. دما از 24 درجه در پایین‌ترین دما در ماه دسامبر اوایل آذر تا دی تا میانگین 31 درجه در آوریل متغیر است. برای اکثر گردشگران بهترین زمان برای بازدید از اواسط نوامبر تا اوایل آوریل است که هوا خشک و خوشایند است. در ماه‌های دیگر، این کشور باران‌های پراکنده و گاهی شدید را دارد که  باعث می‌شود آب زلال و شفاف آن نیز از بین برود و این امر برای اکثر فعالیت های آبی جدا از موج‌سواری جذاب نیست. برای کسانی که علاقمند به فرهنگ و دیدن جشنواره‌های اصلی هستند، فصل مرطوب عمدتا از ماه مه تا نوامبر یعنی از خرداد تا آذر ممکن است بهترین زمان برای بازدید باشد.

این کشور دارای 1190 جزیره است که گردشگران را از هر نقطه از جهان جذب می‌کند. حدود 298 کیلومتر مربع وسعت دارد و کمی بیش از 450،000 نفر را در خود جای داده است. این جزایر به طور منحصر به فرد در یک زنجیره دوتایی از 26 جزیره مرجانی (200 جزیره مسکونی به علاوه 80 جزیره با اقامتگاه‌های توریستی) در مساحت تقریبی 35000 مایل مربع قرار گرفته‌اند. سواحل این کشور زیبا همراه با انواع صخره‌های مرجانی پرجنب و جوش پر از زندگی زیر آب از جمله ماهی، لاک پشت‌های دریایی، نهنگ‌ها و دلفین هانی نیز هستند.

مالدیو در فصل خشک (دسامبر تا آوریل) اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت

سفر به مالدیو

 

دما - 31 درجه سانتیگراد در روز و 24 درجه سانتیگراد در شب

آب و هوا - این زمان بهترین فصل برای سفر به مالدیو است. برای گشت و گذار، لذت بردن از فعالیت‌های فرهنگی، ورزش‌های آبی و لذت بردن از غذاهای محلی مناسب است. در این ماه‌ها، هوا خشک، عاری از رطوبت، با دمای متوسط ​​مطبوع است. بهترین ماه برای شنا در دریا آوریل است که میانگین دمای دریا 30 درجه سانتیگراد است.

در این فصل‌ها بهترین‌ها را می توانید ببینید و تجربه کنید که ارائه می دهد. همه مکان‌ها از جمعیت خوبی برخوردار هستند و محیط آن معمولاً جشن و شلوغ است.

 

چرا باید در این فصل‌ها به مالدیو بروید

  واضح است که آب و هوا و زیبایی همه جانبه این فصل باعث می‌شود این فصل بهترین زمان برای تعطیلات باشد. حداقل بارش و آب و هوای گرم آن را به یک محیط ایده‌آل تبدیل می‌کند. بارندگی نیز بسیار کم است و بنابراین برای شما مشکلی ایجاد نمی‌کند.

در طول فصل‌های خشک، مناظر نیز عالی هستند، زیرا جریانات در نوامبر از شمال شرقی شروع به جریان می‌کنند. که به شما کمک می کند تا از منظره نفس‌گیر تالاب‌های شگفت‌انگیز واقع بین صخره‌های مرجانی و سواحل دیگر و سواحل زرق و برق‌دار لذت ببرید.

 

نکاتی که باید قبل از سفر به مالدیو باید بدانید

 با اینکه این کشور در این فصل‌ها شلوغ است، به دلیل وجود جزایر متعدد شما با شلوغی و جمعیت زیاد روبرو نخواهید شد. Baros، جزیره سان، جزیره Nalaguraidhoo در آتل آری جنوبی، ریف موز و شمال مال آتول برخی از مکان‌های پیشنهادی هستند. صخره HP همچنین یکی از جاذبه‌های گردشگری با رتبه بالا گدشگری است. این منطقه حفاظت شده پر از زندگی دریایی است.

تور مالدیو

یکی از جشنواره‌های مهم در این دوره مولید است که به معنی تولد حضرت محمد در ماه نوامبر است. و یکی از مشهورترین جشنواره های مالدیو است که به مدت دو روز به سبک کارناوال جشن گرفته می‌شود. راهپیمایی‌های بزرگ خیابانی و تزئینات مسجد نیز وجود دارد.

 

نکته مهم:

تور مالدیو

تعرفه‌ها و هزینه‌های هتل برای فعالیت‌های مختلف با توجه به این که اوج فصل گردشگری است می‌تواند بسیار بالا باشد.

سفر به مالدیو

به غیر از موارد ذکر شده غذاهای سنتی مالدیو بر پایه نارگیل، ماهی و نشاسته است. برخی از غذاهای دریایی رایج که بخشی از غذاهای محلی را تشکیل می‌دهند شامل ماهی تن ماهی، ماهی تن زرد، ماهی تن و wahoo است. با توجه به اینکه در مجاورت هندی قرار دارد در نتیجه فراوانی کاری و سایر طعم‌ها و ادویه جات در غذاهای مالدیو پیدا می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان تور مالدیو هم اکنون با مشاورین ما در سپند پرواز تماس بگیرید. تا تجربه سفری رویایی و بی‌نظیر را برای خود ثبت کنید.

 

 

پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.