حذف ارائه تست PCR در زمان سفر به تایلند از تاریخ 1 می 2022

حذف ارائه تست PCR در زمان سفر به تایلند از تاریخ 1 می 2022

در شهر بانکوک تایلند در تاریخ 22 آوریل 2022، مرکز مدیریت وضعیت کووید-19 (CCSA) از تصویب طرح لغو الزامات آزمایش COVID-19 برای مسافران بین‌المللی از تاریخ یکم ماه می خبر داد و دو طرح جدید را نیز به طور خاص برای افراد واکسن زده و افراد واکسن نزده معرفی کرد.

مسافرین می‌بایست پس از ورود به تایلند به مدت 5 روز قرنطینه شوند و در طی این 5 روز تحت آزمایش RT-PCR قرار بگیرند. برای مسافران واکسینه نشده‌ای که می‌توانند گواهی منفی بودن تست RT-PCR را ظرف 72 ساعت پس از سفر از طریق سیستم تایلند پاس آپلود کنند، استثنا قائل شده‌اند. آنها - مانند کسانی که کاملاً واکسینه شده‌اند - اجازه ورود خواهند داشت و می‌توانند به هر نقطه از کشور بروند. 

در تایلند، به مسافران واکسینه شده و واکسینه نشده توصیه می‌شود که به شدت از استانداردهای بهداشتی و ایمنی پیروی کنند. مسافرانی که علائم شبه کووید را داشته باشند باید آزمایش دهند و در صورت مثبت بودن آزمایش، درمان پزشکی مناسب را دریافت کنند.

قوانین جدید ورود برای مسافران واکسینه شده

مسافران بین‌المللی که به طور کامل واکسینه شده‌اند دیگر نیازی به نشان دادن مدرک آزمایش RT-PCR منفی قبل از ورود ندارند و تحت آزمایش در بدو ورود نیز قرار نمی‌گیرند. همچنین مسافران باید برای یک پاس تایلند از طریق آدرس( /https://tp.consular.go.th )، گواهی واکسیناسیون COVID-19 و یک بیمه‌نامه با پوشش کمتر از 10000 دلار آمریکا (کاهش از 20000 دلار آمریکا) را ثبت‌نام کنند. پس از ورود به تایلند، مسافران می‌توانند به هر نقطه از آن کشور بروند.

قوانین جدید ورود برای مسافران واکسینه نشده

مسافران بین‌المللی که واکسینه نشده‌اند یا به طور کامل واکسینه نشده‌اند، دیگر نیازی به ارائه مدرک مبنی بر منفی بودن آزمایش RT-PCR قبل از ورود را ندارند و تحت آزمایش ورودی قرار نمی‌گیرند. آنها ملزم به ثبت‌نام برای پاس تایلند با رزرو هتل به مدت 5 روز و ارائه بیمه نامه با پوشش کمتر از 10000 دلار آمریکا (کاهش از 20000 دلار آمریکا) هستند.

0 دیدگاه

پست های تصادفی

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.