تور آفریقای جنوبی 1403

مدت سفر: 11 روز و 10 شب
قیمت تور:
2,690 دلار + 62,000,000 تومان
این تور در یک نگاه
نام تور
تور آفریقای جنوبی 1403
طول سفر
11 روز و 10 شب
خدمات تور
بلیط رفت و برگشت با ایر لاین قطری ، 10 شب اقامت در هتل 5 ستاره ، 10 وعده صبحانه بوفه بین المللی + 2 وعده نهار +3 وعده شام، بیمه مسافرتی50000 یورو با پوشش کرونا ، ترانسفر فرودگاهی، اقامت، گشت شهری، پرداخت تمامی ورودی ها ، گشت هلی کوپتر کیپ تاون ،3 گشت سافاری ،7 گشت شهری، راهنامی فارسی زبان ، همراهی راهنامی محلی در تمامی گشت ها
شرکت هواپیمایی
قطر ایرلاین قطر ایرلاین
ظرفیت
ظرفیت دارد
غذا

خوراک گوشت بوبوتی (Beef Bobotie)

پپ (Pap)

بوئرورس (Boerewors)

آپریکوت (Apricot)

پودینگ مالوا (Malva pudding)

خوراک مرغ و کاری دوربان (Durban Chicken Curry)

پوتجیکو (Potjiekos)

تارت شیر

چاکالاکا (Chakalaka)

بیلتونگ (Biltong)

کارت واکسن
اجباری نسیت

  • نکات مهم

    حضور مسافر زمان تحویل مدارک در سفارت الزامی است.
    اجرای کلیه گشت‌ها طبق برنامه سفر و هماهنگی ترانسفرها در روزهای بازدید همراه با ورودیه‌ها به عهده تور است.
    هزینه دارالترجمه با ارائه رسید، به صورت جداگانه دریافت می‌گردد، تمامی مدارک ترجمه شده همراه با مهر وزارت امور خارجه است.
    هزینه بلیط به صورت جداگانه از مبلغ ارزی محاسبه می‌شود.
    همراه داشتن ترجمه شناسنامه فرزندان در فرودگاه الزامیست.

مدارک لازم برای سفر به آفریقای جنوبی

  • اصل پاسپورت امضاء شده با 7 ماه اعتبار.
  • بلیط رفت و برگشت و واچر هتل
  • معرفی نامه از محل کار به زبان لاتین
  • نامه اشتغال به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان
  • 2 نسخه ترجمه شناسنامه کودکان زیر 18 سال
  • 2 قطعه عکس 4.5*3.5
  • مشخصات فردی اعم از: آدرس محل سکونت (ذکر مدت اقامت) + آدرس محل کار + شماره ثابت و شماره موبایل + ذکر تاریخ ازدواج برای مسافرین متاهل.
  • اصل و ترجمه مدارک شغلی و مالی همسر برای خانم‌­های خانه­‌دار.
  • ترجمه‌ی شناسنامه‌ها و یا سند ازدواج به همراه نامه به زبان انگلیسی از طرف همسر برای خانم‌های متاهل که به تنهایی سفر می‌کنند.
  • اصل گواهی حساب بانکی با مهر و امضاء بانک فقط به زبان انگلیسی، مانده حداقل 500,000,000 ریال به ازای هر نفر، گواهی حساب بانکی حداکثر 5 روز قبل از تاریخ تحویل مدارک به سفارت صادر شود و سایز پرینت بانکی به صورت A4 باشد، حساب‌های جاری: کارکرد سه ماهه اخیر به زبان انگلیسی گواهی تمکن به زبان انگلیسی برای سپرده‌های بانکی به همراه گردش سه ماهه سود به زبان انگلیسی از طرف بانک، همراه با مهر شعبه و امضاء بانک.
  • با توجه به مدارک ارائه شده و نظر سفارت ممکن است مدارک دیگری از مسافر درخواست گردد که تهیه و ارائه آن‌ها جهت اخذ ویزا الزامی است.
برنامه سفر
1ورود به فرودگاه ژوهانسبورگ

ورود به فرودگاه ژوهانسبورگ و ترانسفر به هتل بسیار لوکس Michelangelo جهت تحویل اتاق. پس از دریافت اتاق مدتی استراحت خواهید کرد. سپس در گشتی کوتاه، از میدان نلسون ماندلا و سنت تاون سنتر دیدن می‌کنیم.

2گشت شهری در ژوهانسبورگ

پس از صرف صبحانه گشت شهری در ژوهانسبورگ شامل بازدید از جاذبه‌های شهر پرتوریا (شهری در نزدیکی ژوهانسبورگ، پایتخت اداری و تاریخی آفریقای جنوبی) می‌شود. در ادامه بازدید از منزل نلسون ماندلا و منطقه سووتو را در برنامه خواهیم داشت. سپس اوقاتی بسیار جذاب را در دهکده‌ی لسدی (روستایی توریستی که شما را با خود به دل فرهنگ اصیل آفریقایی می‌برد) خواهیم داشت. در نهایت برنامه روز دوم را با بازدید از پارک شیرهای سفید آفریقایی (تجربه بی تکرار لمس شیرهای آفریقایی) و صرف ناهار به پایان می‌رسانیم.

3بازدید از پارک جنگلی

پس از صرف صبحانه و تحویل اتاق‌ها به سوی پارک جنگلی حرکت می‌کنیم. در پارک جنگلی در هتل بسیار جذاب KWA MARITANE LODGE اقامت خواهیم داشت. هتلی که امکان دیدن حیوانات را در چند قدمی شما فراهم کرده است. شام را در هتل صرف کرده و در ادامه می‌توانید از شب نشینی کنار آتش لذت ببرید.

4بازدید از سافاری معروف

پس از صرف صبحانه در هتل سافاری جنگل را در برنامه خواهیم داشت. در سافاری جنگل می‌تواند بیگ فایو معروف آفریقای جنوبی و ده‌ها حیوان جذاب دیگر را از نزدیک ببینید. ادامه روز را از خدمات هتل جنگلی استفاده کنید.

5بازدید از مجموعه تفریحی بسیار زیبای سان سیتی

صرف صبحانه در هتل و حرکت به سمت مجموعه تفریحی بسیار زیبای سان سیتی. در سان سیتی در هتل فوق لوکس The Palace of the Lost City at Sun City Resort با امکانات بی‌نظیر اقامت خواهید داشت. ادامه روز را می‌توانید از تفریحات سان سیتی شامل پارک آبی بسیار مجهز، رستوران‌های متنوع و گردش در طبیعت سحرانگیز و بکر استفاده کنید.

6استفاده از امکانات تفریحی هتل شامل سرگرمی‌های متنوع

اقامت در مجموعه سان سیتی و استفاده از امکانات تفریحی هتل شامل سرگرمی‌های متنوع.

7پرواز به سمت کیپ تاون

پس از صرف صبحانه ترانسفر به فرودگاه ژوهانسبورگ جهت پرواز به سمت کیپ تاون انجام می‌شود. در کیپ تاون در هتل 5 ستاره The Westin Cape Town اقامت خواهید داشت. ادامه روز را می‌توانید به انتخاب خودتان در هتل استراحت کنید و یا از قدم زدن در خیابان‌های زیبای کیپ تاون لذت ببرید.

8گشت نیم‌روز در کیپ‌ تاون

صرف صبحانه در هتل و گشت نیم‌روز در کیپ‌ تاون شامل بازدید از منطقه SIGNAL HILLS و TABALE MOUNTAIN ( در این قسمت از گشت شهری می‌توانید تله کابین سواری بر فراز کوه‌های کیپ تاون را به خاطرات سفر خود اضافه کنید) در ادامه گشتی در مرکز خرید V&A WATERFRONT خواهیم داشت و پس از خرید به بخش هیجان انگیز هلیکوپتر سواری می‌رسیم. سپس ترانسفر به هتل انجام می‌شود.

9بازدید از منطقه ساحلی HOUT BAY

صرف صبحانه در هتل، اجرای تور تمام روز در شهر کییپ تاون. برنامه روز پنجم را با بازدید از منطقه ساحلی HOUT BAY، گشت کشتی و دیدن جزیره شیرهای دریایی آغاز می‌کنیم. در ادامه به منطقه فوق‌العاده زیبای CAPE PENINSULA و کیپ پوینت می‌رویم. جایی که دماغه امید نیک قرار گرفته و می‌توانید علاوه بر دیدن این منطقه زیبا به مزرعه شتر مرغ‌های آفریقایی رفته و با این موجودات دوست داشتنی عکس بگیرید همچنین پنگوئن‌های سیاه و سفید را از نزدیک ببینید.

10بازدید برحسب علاقه

به انتخاب خودتان می‌توانید از گشت و گذار در خیابان‌ها یا مراکز خرید کیپ تاون لذت ببرید.

11وداعی تلخ با آفریقای جنوبی

خداحافظی با کشور آفریقای جنوبی و پرواز به سمت ایران.

مشاوره و رزرو تور

Tel-Banner
مشاوره تلفنی

کارشناسان ما خوشحال می‌شوند که به هر سوال شما پاسخ دهند.

شماره تماس : 41209000-021

ساعت 8:30 تا 18:30

shop-Banner
مشاوره حضوری

اگر مشاوره حضوری کمک بهتری به شما می‌کند، با کارشناسان ما هماهنگ کنید تا پارکینگ برای شما رزرو شود.

shop-Banner
رزرو تور

برای رزرو این تور اسم و شماره‌تان را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند.


عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از برنامه تورهای لحظه آخری , در خبرنامه ما عضو شوید

نظرات

نام و نام خانوادگی
شماره تماس

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.