تور آفریقای جنوبی 1403

مدت سفر: 12 شب و 13 روز
قیمت تور:
3,290 دلار + 59,000,000 تومان
این تور در یک نگاه
نام تور
تور آفریقای جنوبی 1403
طول سفر
12 شب و 13 روز
خدمات تور
بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی قطری ، 12 شب اقامت فقط در هتل‌های 5 ستاره ، 12 وعده صبحانه بوفه بین المللی + 2 وعده ناهار + 3 وعده شام ، خدمات فرودگاه امام خمینی CIP ، پرواز بین شهری از ژوهانسبورگ به نیسنا ، ترنسفر بین شهری با اتوبوس VIP ، راهنمای متخصص فارسی زبان از ابتدا تا انتهای سفر ، همراهی راهنمای محلی در کلیه گشت ها ، 3 گشت سافاری + 7 گشت شهری + گشت هلی کوپتر کیپ تاون ، پرداخت تمامی ورودیه ها (پارک های ملی،تفریحات و ...) ، خدمات اخذ ویزای توریستی + پرداخت صندوق سفارت ، بیمه مسافرتی 30000 یورو با پوشش کرونا
شرکت هواپیمایی
قطر ایرلاین قطر ایرلاین
ظرفیت
ظرفیت دارد
غذا

با صبحانه + ناهار یا شام

کارت واکسن
اجباری نسیت

ROYAL PACKAGE

  • Radisson Blu Hotel Sandton(5*)
  • The Palace of the Lost City(5*)
  • Ivory Tree Game Lodge(5*)
  • Pezula Nature Retreat(5*)
  • THE WESTIN CAPE TOWN(5*)

یک تخت

4,290 دلار + 59,000,000 تومان

دو تخت

3,290 دلار + 59,000,000 تومان

کودک با تخت

2,390 دلار + 47,000,000 تومان

کودک بدون تخت

1,550 دلار + 47,000,000 تومان

نوزاد

---

وعده‌های غذایی

با صبحانه + ناهار یا شام


  • نکات مهم

    حضور مسافر زمان تحویل مدارک در سفارت الزامی است.
    اجرای تمامی گشت‌ها طبق برنامه سفر و هماهنگی ترانسفرها در روزهای بازدید همراه با ورودیه‌ها به عهده تور است.
    هزینه دارالترجمه با ارائه رسید، به صورت جداگانه دریافت می‌گردد.
    همراه داشتن ترجمه شناسنامه فرزندان زیر 18 سال در فرودگاه الزامیست.
    هزینه پرواز با نرخ پایه اعلام شده و در زمان رزرو تور مجددا محاسبه خواهد شد.

مدارک لازم برای سفر به آفریقای جنوبی

  • اصل پاسپورت امضاء شده با 7 ماه اعتبار.
  • بلیط رفت و برگشت و واچر هتل
  • معرفی نامه از محل کار به زبان لاتین
  • نامه اشتغال به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان
  • 2 نسخه ترجمه شناسنامه کودکان زیر 18 سال
  • 2 قطعه عکس 4.5*3.5
  • مشخصات فردی اعم از: آدرس محل سکونت (ذکر مدت اقامت) + آدرس محل کار + شماره ثابت و شماره موبایل + ذکر تاریخ ازدواج برای مسافرین متاهل.
  • اصل و ترجمه مدارک شغلی و مالی همسر برای خانم‌­های خانه­‌دار.
  • ترجمه‌ی شناسنامه‌ها و یا سند ازدواج به همراه نامه به زبان انگلیسی از طرف همسر برای خانم‌های متاهل که به تنهایی سفر می‌کنند.
  • اصل گواهی حساب بانکی با مهر و امضاء بانک فقط به زبان انگلیسی، مانده حداقل 500,000,000 ریال به ازای هر نفر، گواهی حساب بانکی حداکثر 5 روز قبل از تاریخ تحویل مدارک به سفارت صادر شود و سایز پرینت بانکی به صورت A4 باشد، حساب‌های جاری: کارکرد سه ماهه اخیر به زبان انگلیسی گواهی تمکن به زبان انگلیسی برای سپرده‌های بانکی به همراه گردش سه ماهه سود به زبان انگلیسی از طرف بانک، همراه با مهر شعبه و امضاء بانک.
  • با توجه به مدارک ارائه شده و نظر سفارت ممکن است مدارک دیگری از مسافر درخواست گردد که تهیه و ارائه آن‌ها جهت اخذ ویزا الزامی است.
برنامه سفر
1روز اول : ورود به فرودگاه ژوهانسبورگ

به محض ورود به فرودگاه بین المللی OR Tambo در ژوهانسبورگ، نماینده محلیمان در آفریقا به استقبال خواهد آمد؛ پس از معاشرتی کوتاه به سمت هتل 5 ستاره از قبل رزرو شده‌مان حرکت و شب را به استراحت می‌پردازیم. امروز می‌توانید از میدان نلسون ماندلا دیدن کنید.

2روز دوم : دهکده Lesedi / Sun city

بعد از صبحانه از هتل خارج شده و در بین مسیر 2:30 ساعته‌مان تا Sun city، از نمایش‌ها و رقص‌های دهکده Lesedi بازدید می‌کنیم. مطمئن باشید که با رسیدن به مقصد، تمام خستگی‌تان در خواهد شد! زیرا که قرار است در یکی از 5 هتل برتر جهان به اسم the palace of the lost city اقامت داشته باشید! خبر خوب دیگر این است که امروز به شما اختصاص دارد و تمام تفریحات مورد علاقه‌تان را در سان سیتی خواهید یافت؛ از جمله سالن کنسرت و سینما، مراکز ورزشی مثل تنیس و اسکواش، مراکز خرید و رستوران‌های بی‌نظیر. گفتنی است که یکی از معروف‌ترین زمین‌های گلف با 38 کروکدیل و هم‌چنین یکی از پارک‌های آبی عظیم با سرسره و امواج مصنوعی نیز در شهر آفتاب قرار دارد.

3روز سوم: Sun city

دومین روز از اقامتمان در سان سیتی صبحانه‌ای مفصل صرف می‌کنیم تا برای تفریحات متنوعی که تا آخر شب خواهیم داشت، انرژی کسب کنیم. حتی اگر دوست داشته باشید که روز خود را به استراحت و آرامش بگذرانید، می‌توانید در محوطه سرسبز و یا اتاق‌های الهام گرفته شده از طبیعت هتل بمانید. اما اگر می‌خواهید حداکثر استفاده را از این بخش سفر خود داشته باشید، گزینه‌های اختیاری زیادی دارید؛ مثل پارک آبی دره امواج، دوچرخه سواری چهارگانه، زیپ لاین، هزارتوی شهر گمشده و...

4روز چهارم: پارک جنگلی پیلانسبرگ ( گشت سافاری بیگ فایو )

روز چهارم از حضور در سرزمین زرافه‌ها، پس از صرف صبحانه، زندگی مدرن و لوکس را پشت سر گذاشته و کاوش در حیات وحش را آغاز می‌کنیم؛ ناهار را در پارک جنگلی پیلانسبرگ که محل زندگی بیگ فایو ( شیر، بوفالو، کرگدن، فیل، پلنگ) و یکی از مناطق مهم حفاظت شده در جهان است، می‌خوریم. و بعد سافاری جذابمان را آغاز می‌کنیم؛ سوار ماشین‌های سافاری شده و دوربین به دست، از نزدیک‌ترین فاصله این حیوانات عظیم‌الجسه را تماشا می‌کنیم. پس از یک روز گشت و گذار در قلمرو بیگ فایو آفریقایی، به هتل جنگلی 5 ستاره‌مان در پارک ملی پیلانسبرگ می‌رویم.

5روز پنجم: پارک جنگلی پیلانسبرگ ( گشت سافاری بیگ فایو )

روز پنجم از سفرمان نیز به‌طور کامل به سافاری اختصاص داده شده تا بتوانیم شانس مشاهده بیگ فایو را برایتان بیشتر و بیشتر کنیم. به طور مثال صبح‌ها که شیر‌ها برای نوشیدن آب می‌آیند احتمال دیدنشان محتمل‌تر است. امروز پس از اینکه صبح زود بیدار شدیم و صبحانه را میل کردیم، هم فرصت لذت بردن از اقامتگاه جنگلی‌مان را خواهیم داشت و هم به کاوش در طبیعت خواهیم پرداخت. شام را نیز در هتل زیبایمان میل خواهیم کرد.

6روز ششم: نیسنا: مرکز نگهداری فیل‌های آفریقایی/ بندر نیسنا

بعد از چهار روز تجربه هیجان انگیز، صبحانه را در هتل جنگلیمان صرف و برای رفتن به نیسنا روانه فرودگاه می‌شویم. در نیسنا همکارانمان به استقبال خواهند آمد و با یک ترانسفر خصوصی ما را تا هتل 5 ستاره‌مان همراهی می‌کنند. بعد از استراحتی کوتاه، اولین جایی که در نیسنا بازدید می‌کنیم، مرکز نگهداری فیل‌های آفریقایی است که به پارک فیل‌ها شهرت دارد. در پارک فیل‌ها می‌توانید به این موجودات دوست داشتنی نزدیک و آن‌ها را نوازش کنید و حتی غذا دهید! گفتنی است که سفر به گاردن روت بدون بازدید از اسکله معروف Knysna، که مسلما یکی از محبوب‌ترین مقاصد تفریحی در منطقه است، کامل نمی شود. بنابراین روز خود را با تماشای غروب طلایی خورشید در بندر نیسنا به پایان رسانده و به هتل بازمی‌گردیم.

7روز هفتم: نیسنا Tsitsikamma / Birds of Eden / monkey land / پل معلق

برای دوست داران طبیعت، برنامه‌ی روز هفتم بسیار جذاب خواهد بود؛ زیرا که تمام روز را به گشت در Tsitsikamma که اولین پارک ملی دریایی در Garden Route است، اختصاص داده‌ایم. همچنین امروز ماجراجویی‌های اختیاری زیادی از جمله بانجی جامپنگ، زیپ لاین، کایاک، موج سواری با تشک بادی و... را خواهیم داشت؛ پس از وقفه‌ای کوتاه و تخلیه انرژی با تفریحات اختیاری که نام بردیم، پیاده‌روی‌مان را ادامه داده و از باغ پرندگان (Birds of Eden) ، مانکی لند (Monkey land) و پل معلق دیدن می‌کنیم.

8روز هشتم: کیپ تاون : مزرعه توت فرنگی / بندر کیپ تاون / گشت هوایی کیپ تاون

صبح روز هفتم، با اتوبوس به سمت کیپ تاون حرکت کرده و توقفی کوتاه در مزرعه‌ توت فرنگی می‌کنیم؛ سبدمان را پر از توت فرنگی‌های شیرین کرده و سپس مسیر را ادامه می‌دهیم. پس از تحویل اتاق‌هایمان به دیدن یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین بندگاه‌های جهان خواهیم رفت. اما این تمام ماجرا نیست! بلکه قرار است با هلی کوپتر بر فراز کیپ به پرواز درآییم و این گوشه‌ی زیبای آفریقا را از آسمان تماشا کنیم.

9روز نهم: کیپ تاون: Boo kaap/ Green market/ Castel of good hope/ Table of mountain/ Tandem Paragliding/ Cruise ship

پس از صرف صبحانه در هتل، گشت شهری خود را آغاز می‌کنیم. این کاوش شامل: Boo kaap (قدیمی‌ترین محله مسکونی کیپ تاون که خانه‌‍‌های رنگارنگ دارد) ، Green market ( یک میدان مهم و تاریخی که سابقا کانون اعتراضات سیاسی بود) ، Castel of good hope (قدیمی‌ترین ساختمان استعماری در آفریقای جنوبی از دوره هلندی)، Table of mountain (کوهی همانند میز با سطحی مسطح که اغلب مواقع پوشش ابری همچون رومیزی بر روی آن می‌نشیند)، پاراگلایدر Tandem (اختیاری) در پایان روز به سمت اسکله ویکتوریا اند الفرد که یکی از معروف‌ترین بندرگاه‌های جهان است می‌رویم و سوار بر یک کشتی کروز، 90 دقیقه در آرامش و سکوت از غروب طلایی آفتاب لذت می‌بریم.

10روز دهم: کیپ تاون: / Cams bay / Hout bay/ Chapmans peak drive/ Cape of good hope cape point/ light house/ muizenberg colorful house Boulders Beach Penguin Colony / Clifton

از آن جا که شهر کیپ تاون سراسر زیبایی است، امروز را نیز به گردش در کیپ تاون میگذرانیم. به سمت منطقه جنوب غربی کیپ تاون که معروف به پنینسولا است، می‌رویم و از ساحل Clifton ، ساحل Cams bay، اسکله Hout Bay از طریق جاده‌ی تپه درایو چاپمن (Chapmans Peak Drive) که یکی از زیباترین و جالب‌ترین مسیر‌های رانندگی در جهان است، دماغه امید نیک (cape of good hope cape point) به همراه بازدید از خانه نور در بالای کیپ پوینت از طریق قطار فونیکولار، جزیره فوک‌ها و خانه‌های رنگارنگ ساحل مویزنبرگ دیدن می‌کنیم.

11روز یازدهم: کیپ تاون: کارخانه شکلات سازی/ شهرک فرانشهوک/ باغ گیاه شناسی/ کارگاه بافندگی آلپاکاها

روز یازدهم سفرمان تور یک روزه کیپ تاون خواهیم داشتم؛ امروز قرار است مناطق مختلفی از جمله کارخانه شکلات سازی (طعم واقعی شکلات!)، شهرک فرانشهوک، باغ گیاه شناسی لوکس Babylonstoren (با قدمتی که به اشغال آفریقا توسط هلند باز می‌گردد) و کارگاه بافندگی آلپاکاها دیدن کنیم.

12روز دوازدهم: کیپ تاون: Access Park Shopping Mall/ Canal walk shopping centre/ Gold restaurant

احتمالا تا این‌جای سفر جای خالی خرید و پاساژگردی را حس کرده باشید! اما نگران نباشید؛ زیرا آخرین روز سفرمان کاملا به خرید اختصاص دارد. پس ابتدا به سمت Access Park Shopping Mall و بعد Canal Walk Shopping Centre می‌رویم. حالا که سوغاتی و یادگاری‌های آفریقایی را خریداری کردیم، برای برنامه‌ی مهیج شام آماده می‌شویم! اگر برایتان سوال پیش آمد که یک شام چگونه می‌تواند مهیج باشد؟ باید بگوییم که در Gold restaurant شام همره با مراسمی خاص سرو می‌شود! و شما به اندازه‌ای می‌توانید غذا بخورید که بر طبل‌های آفریقایی ضربه می‌زنید.

13روز سیزدهم: بازگشت به ایران

پس از طرف صبحانه جهت بازگشت به ایران راهی فرودگاه می‌شویم.

مشاوره و رزرو تور

Tel-Banner
مشاوره تلفنی

کارشناسان ما خوشحال می‌شوند که به هر سوال شما پاسخ دهند.

شماره تماس : 41209000-021

ساعت 8:30 تا 18:30

shop-Banner
مشاوره حضوری

اگر مشاوره حضوری کمک بهتری به شما می‌کند، با کارشناسان ما هماهنگ کنید تا پارکینگ برای شما رزرو شود.

shop-Banner
رزرو تور

برای رزرو این تور اسم و شماره‌تان را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند.


عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از برنامه تورهای لحظه آخری , در خبرنامه ما عضو شوید

نظرات

نام و نام خانوادگی
شماره تماس

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.