Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

زیباترین جزایر جهان کدام است؟ بازدید از این جزایر در عید

جزایر رویاهای بهشت را تداعی می کنند: فرار از مسابقه موش ها و یک تکه شن عالی که در آن می توانید زیر کف دست های خش خش استراحت کنید و به دریای آبی آرام خیره شوید. اما همه جزایر یکسان ساخته نشده اند. زیبایی برخی از آنها بیشتر با دریای اطراف آنها مشخص می شود، که می تواند با وضوح کریستالی و پادشاهی های مرجانی پر رونق، خبره ها را مجذوب خود کند. سایر جزایر دارای جنگل های مجلل و قله های مخملی هستند و برخی مسافران را با جواهرات فرهنگی خود مسحور می کنند. این جزایر چه سواحل عالی، چه توپوگرافی خیره‌کننده یا فرهنگ‌های عجیب و غریب که به دنبال آن هستید، به دور از هیاهوی روزمره اما نزدیک به راحتی موجودات هستند. از سیشل تا سانتورینی و دریای کارائیب تا کاپری، شانگری لا خود را در این لیست از زیباترین جزایر جهان بیابید.

1. مالدیو

مالدیو خانه برخی از جذاب ترین جزایر جهان است، اما این دریا است که واقعاً این جزایر را می درخشد. آب‌های درخشان آکوامارین با شفافیت کریستالی بر این سواحل سفید خیره‌کننده، که به سختی بر فراز اقیانوس هند به چشم می‌خورد، می‌چرخند. مجمع الجزایر مالدیو متشکل از 26 جزیره مرجانی طبیعی، پست ترین کشور کره زمین است که در بالاترین نقطه خود بیش از سه متر از سطح دریا بالا نمی رود، اندازه گیری که هر سال کوچکتر می شود. در زیر آب‌های مسحورکننده، صخره‌های مرجانی شکوفا می‌شوند که غواصان و غواصان را از سرتاسر جهان جذب می‌کنند. موج سواران نیز به اینجا هجوم می آورند تا در استراحت های بدون شلوغی سوار شوند. استراحتگاه‌های مجلل مالدیو در بازگشت به خشکی، نقاط پرتاب کاملی را برای ماجراجویی‌های متمرکز بر دریا، بزرگترین دارایی مجمع‌الجزایر، و همچنین، با تغییر آب و هوای سیاره، بزرگترین تهدید آن را فراهم می‌کنند.

رزرو تور مالدیو

2. بورا بورا، پلینزی فرانسه

این جزیره آتشفشانی سرسبز که به شکل یک سومبررو غول پیکر است، در فانتزی های بی شماری از اقیانوس آرام جنوبی ستاره دار است. نقطه کانونی و بهترین دارایی این زیبایی استوایی، تالاب دلفریب آن به رنگ فیروزه ای تک رنگ است. ماهی‌ها، لاک‌پشت‌ها، کوسه‌ها و پرتوها در آب‌های شفاف شنا می‌کنند و جزایر کوچک یا موتوس در تالاب پراکنده هستند. البته این جزیره به طور مشخص فرانسوی است و غذاهای لذیذی دارد. غواصی و غواصی در صخره های اطراف بسیار عالی هستند و مسیرهای پیاده روی در میان جنگل های پر از نخل می پیچند. اگر استطاعت مالی دارید، اینجا در یک خانه ییلاقی مجلل بر روی آب پنهان شوید و در حالی که در شلوغی ملایم دریا به خواب می روید، از ثروت خوب خود لذت ببرید.

رزرو تور فرانسه

3. پالاوان، فیلیپین

پالاوان پاسخ فیلیپین به بهشت است. این استان جزیره‌ای از جنوب غربی تا بورنئو امتداد دارد، با قله‌های آهکی سرسبز که از دریای جواهرمانند به قدری شفاف برمی‌خیزد که تقریباً می‌توانید عبارات روی ماهی را از بالای سطح ببینید. تکه‌هایی از سواحل درخشان ماسه‌ای سفید با حاشیه‌هایی از نخل‌های خش‌خش لبه بسیاری از این جزایر جنگلی پوشیده شده است، در حالی که در زیر آب، صخره‌های مرجانی پر از تنوع چشمگیر ماهی‌های استوایی هستند که برخی از بهترین غواصی‌های جهان را ارائه می‌دهند. جاذبه های دیگر عبارتند از حیات وحش منحصر به فرد جزایر، دریاچه های زمرد، و دهکده های ماهیگیری عجیب. کورون محل استراحتگاه‌های مجلل است و ال نیدو از زیبایی‌های طبیعی می‌چکد و یکی از جذاب‌ترین جزایر این زنجیره است. از اینجا می‌توانید جزیره‌ای را در اطراف مجمع‌الجزایر دیدنی Bacuit بچرخانید.

یکی از جاذبه های برتر پالاوان، پارک ملی رودخانه زیرزمینی پورتو پرینسسا در فهرست میراث جهانی است، یک سیستم غار آهکی چشمگیر با یک رودخانه طولانی زیرزمینی.

رزرو تور فیلیپین

4. سیشل

سیشل بکر و بی نقص، ارزش سفر کردن را دارد. در شرق کنیا، این مجمع الجزایر نسبتاً دست نخورده متشکل از 115 جزیره مرجانی و گرانیتی مملو از جاذبه هایی است، از جنگل های ثبت شده در فهرست یونسکو و صخره های مرجانی پر رونق گرفته تا سواحل پوشیده از نخل و پودری که در کنار آن تخته سنگ های غول پیکر قرار دارند. تقریباً نیمی از کل زمین این جزایر استوایی محافظت شده است و بسیاری از جزایر در پناهگاه های دریایی غنی از ماهی با غواصی و غواصی عالی قرار دارند. سیشل همچنین دارای برخی از غنی ترین مناطق ماهیگیری سیاره است که این مکان را به مقصدی برتر برای ماهیگیران تبدیل می کند. غذاهای تند کرئول و همچنین استراحتگاه های مجلل ماهه، پراسلین و لادیگ را به این ترکیب اضافه کنید، و درک جذابیت سیشل آسان است.

5. سانتورینی، یونان

سانتورینی دیدنی که در محاصره دهانه ای پر از دریا قرار گرفته است، به خاطر زیبایی چشمگیرش امتیاز بالایی را به دست می آورد. ویلاهای سفید سفید شده از صخره های آتشفشانی فرو می روند. کلیساهای گنبدی آبی در مقابل دریای درخشان قد برافراشته اند و اسپری های درخشان بوگنویل به پالت رنگی چشم نواز می افزایند. سکونتگاه های Firá و Oia که بر فراز صخره های گدازه سیاه قرار گرفته اند، زیباترین – و گران ترین مقاصد جزیره هستند – و Oia در بین مکان های عکاسی شده در جهان قرار دارد. از دیگر جاذبه های سانتورینی می توان به سایت باستان شناسی آکروتیری، تیرای باستانی، ساحل شنی سیاه پریسا و البته غروب های عالی اشاره کرد. قایقرانی در این دهانه خیره‌کننده که توسط صخره‌های سر به فلک کشیده دریا احاطه شده است، اولین تأثیر فراموش‌نشدنی را ایجاد می‌کند.

6. جزایر آشپز

اگر تا به حال آرزو داشته اید که در اقیانوس آرام جنوبی یک کاستوی باشید ، جزایر کوک برای شما مناسب است. بین پلینزی فرانسوی و ساموآ ، اما با روابط شدید با نیوزیلند ، 15 جزیره مجمع الجزایر از جمله جواهرات کم ارزش اقیانوس آرام جنوبی است. در میان جاذبه های برتر این جزایر می توان به تالاب های آکوامارین ، سواحل نخلستان و قله های آتشفشانی جذاب بود. از همه مهمتر ، افراد محلی در میان دوستانه ترین در اقیانوس آرام جنوبی قرار دارند. Rarotonga قطب اصلی توریستی است و استراحتگاه های زیادی ، قله های سرسبز و سواحل فراوان دارد. آیتوتاکی یکی از زیباترین جزایر اقیانوس آرام جنوبی است. دهکده های Hibiscus در تپه ها قرار دارند و 21 Motus یا جزایر کوچک در امتداد تالاب آسمانی آن قرار دارند ، که بسیاری از آنها در فاصله کایاک از استراحتگاه ها قرار دارند.

خود را در اینجا در یک خانه ییلاقی بیش از حد آب قرار دهید ، یا در یک ساحل ساحلی روستایی در یک جزیره از راه دور بیرون بروید و خیالات Robinson Crusoe خود را زندگی کنید.

7. بالی، اندونزی

فرهنگ مست کننده بالی جشنی برای حواس است. عود از معابد هندو پخش می شود، شالیزارهای برنج در سبزی برقی می درخشند، و غذا جوانه های چشایی را تکان می دهد. موج‌سواری، شنا و آفتاب گرفتن از فعالیت‌های پرطرفدار در سواحل زیبای جزیره هستند و گردشگران بسیاری از کارهای دیگر را در این جزیره عجیب و غریب پیدا خواهند کرد، از پرش در معبد و گشت و گذار در حومه سرسبز گرفته تا درمان‌های آبگرم، خرید و پیاده‌گردی. از جنبه معنوی بالی در اوبود لذت ببرید، سمینیاک و سانور خانواده‌پسند را ببینید، نبض توریستی کوتا را احساس کنید، یا جاذبه‌های جزیره آتشفشانی همسایه لومبوک را کشف کنید. به دنبال جایی شیک برای اقامت هستید؟ از میان استراحتگاه‌های ساحلی زیبا انتخاب کنید، و اگر بچه‌ها را بیاورید، مکان‌های با ارزش زیادی برای اقامت در کنار خانواده پیدا خواهید کرد.

یک چیز مسلم است: روح افسونگر بالی مانند یک موج گرم و گرمسیری شما را فرا خواهد گرفت. برای رزرو تور بالی کلیک کنید.

8. جزایر دالماسی، کرواسی

در دریای آدریاتیک در سواحل کرواسی، جزایر دالماسی ترکیبی مسحورکننده از جذابیت آرام و تاریخ غنی است. دهکده‌های زیبا و بوتیک هتل‌ها و رستوران‌ها پر از این جزایر باشکوه هستند که توسط دریاهای درخشان و برخی از بهترین سواحل کرواسی احاطه شده‌اند. در صدر فهرست براک با نوار ساحلی معروف زلاتنی رات (شاخ طلایی) قرار دارد. هوار همچنین زیبا است، با کلیساهای گوتیک، شهر قدیمی بدون ماشین و بندر ماهیگیری زیبا. از اینجا می‌توانید به جزایر زیبای پاکلنی بروید، که به‌خاطر آب شفاف و خلیج‌های خلوت‌شان معروف است. دیگر جزایر دالماسی که باید حتما ببینید، کورچولا با سقف‌های قرمز و ساختمان‌های سفیدش است. Mljet با دو دریاچه آب شور داخلی. و Vis نسبتاً شلوغ.

فیجی

یکی از مکان‌های فرار استوایی استرالیا، فیجی، تمام جعبه‌های جزیره فانتزی را علامت‌گذاری می‌کند. سواحل ماسه‌ای سفید، آب‌های فیروزه‌ای شفاف، و صخره‌های مرجانی پرآب همگی در اینجا به وفور یافت می‌شوند. و مردم فیجی با لبخندهای گرم و دوستانه از بازدیدکنندگان استقبال می کنند. غواصی، غواصی، ماهیگیری، و در برخی مناطق، موج سواری، همه چیزهایی هستند که در فیجی انجام می شود، اما پراکندگی در زیر درخت نخل و سر خوردن در دریاهای گرم ابریشمی می تواند به همان اندازه مفید باشد. با بیش از 300 جزیره، پیدا کردن بهترین جزیره برای تعطیلات خود آسان است، از مخفیگاه های مجلل سلبریتی ها و استراحتگاه های مناسب خانواده گرفته تا گروه عالی یاساوا و مامانوکا. فیجی ها عاشق بچه های خردسال هستند، بنابراین این یک مقصد شگفت انگیز برای خانواده هایی است که به دنبال استراحت هستند.

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.